וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ברצלונה: "מסי יכול לעשות מה שהוא רוצה", בואטנג: "דמבלה כמו ילד קטן"

במועדון הקטלאני לא באמת מודאגים מעזיבה אפשרית של הכוכב הגדול: "החוזה - מחווה לשחקנים מסוגו". בואטנג: "לא יכול להיות שילד בן 18 מרוויח 4 מיליון יורו לעונה"

גלאטסראיי

כבר יותר משבוע שנושא סעיף העזיבה בחוזהו של ליאונל מסי לא יורד מהכותרות. כזכור, כשחידש את חוזהו בקיץ 2017, הכניס הפרעוש סעיף מיוחד לפיו יוכל להפוך שחקן חופשי בסוף כל עונה. על אף שקשה לראות סיטואציה בה הכוכב הגדול יעזוב את המועדון בו שיחק במשך כל הקריירה, הנושא היכה גלים בעולם הכדורגל.

בברצלונה לא מודאגים יתר על המידה מעזיבה אפשרית של מסי. "ליאו יעשה מה שהוא רואה לנכון, אבל החוזה שלו מיוחד בגלל שהוא מי שהוא", הסביר ג'ורדי קארדונר, סגן הנשיא של המועדון. "זו מחווה מיוחדת עבורו, ועבור שחקנים כמוהו שראויים לכך". עוד הוסיף קארדונר כי: "מסי יכול לעזוב וללכת מתי שרק ירצה. אנחנו נשמח שהוא ישחק עבורנו כל עוד ירצה בכך".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם פרס חלוץ העונה של ליגת האלופות לצד המנחה פדרו פינטו. רויטרס
במועדון לא מודאגים מעזיבה שלו. מסי/רויטרס

קווין פרינס בואטנג, שעזב את ברצלונה ועבר לפיורנטינה, התראיין ב"בילד" והתייחס בין השאר למסי. "הוא באמת פנומן. זה לא אנושי. גם הוא וגם כריסטיאנו רונאלדו, הם פשוט מעולם אחר".

לבואטנג היו גם לא מעט דברים להגיד על הקיצוני הצרפתי של ברצלונה, עוסמאן דמבלה: "מבחינתי דמבלה הוא כמו ילד קטן", אמר על הצרפתי. "צריך לקבל אותו ככה, וכן, לפעמים הוא עשוי לאחר לאימון. יש כאלה שעושים את זה בכוונה, אבל אצלו זה שונה, הוא פשוט כמו ילד".

"הבעיה היא, וזה לא רק עם דמבלה, זה שכדורגלנים צעירים מקבלים יותר מדי כסף", המשיך הגנאי. "לא יכול להיות שילד בן 18 מרוויח 4 מיליון יורו לעונה. ואם הוא מרוויח ככה, הכסף חייב להות מושקע בצורה כזאת שבה הוא יראה ממנו כמה שפחות. מבחינתי זה ילד שנזרק לבריכה גדולה מדי. פתאום בן לילה הוא עולה 150 מיליון יורו, ולא מבין איך ולמה דברים עובדים".

קשר נבחרת גאנה התייחס גם ליכולתו המאכזבת במהלך התקופה בברצלונה: "בקושי שיחקתי, כי הייתי הרבה מאחורי לואיס סוארס".

עוד בוואלה! ספורט

דיווח: ליאונל מסי יכול להתיר את חוזהו בברצלונה מדי קיץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully