וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר עשוי להישאר בפריס סן ז'רמן: "יש רגיעה בין הצדדים"

אחרי ה"מלחמה הגדולה", ב"לאקיפ" הצרפתי טוענים שהחלוץ הברזילאי ירד מדרישתו לעזוב וחזר לשוחח בצורה נינוחה עם הנהלת המועדון

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי מוצג כשחקן פיורנטינה

התפתחות נוספת בסיפור שאינו נגמר: ה"לאקיפ" הצרפתי מדווח הבוקר (שבת) שלמרות שעבר "מלחמה" של ממש עם הנהלת פריס סן ז'רמן, ניימאר עשוי בסופו של דבר להישאר בבירת צרפת לפחות עד חודש ינואר. בדיווח נטען שעל פי גורמים במועדון ישנה רגיעה והיחסים בין הצדדים טובים יותר משהיו לפני מספר ימים, אז הברזילאי היה נחוש בדעתו לעזוב. "הם מדברים, ואפילו עושים את זה בצורה רגועה", נכתב בעיתון.

כידוע, חלון ההעברות נסגר בעוד קצת יותר משבוע (2 בספטמבר), ונראה שלמרות שברצלונה, ריאל מדריד וכנראה שגם יובנטוס מתעניינות בכוכב הברזילאי, אף אחת מהן לא מתקרבת לסיכום עם פריס סן ז'רמן על ההעברה. המכשול, נכון לכרגע, הוא הדרישה של אלופת צרפת לקבל לא פחות מ-200 מיליון יורו, סכום שאף אחת מהקבוצות לא יכולה לשלם. במקום הסכום הגבוה, הקבוצות מוכנות להעביר לפריס שחקנים בטרייד, אבל היא לא מעוניינת בהם ודורשת את הסכום בלבד על מנת לנסות ולכסות את ההשקעה הראשונית על החלוץ (222 מיליון יורו).

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
יישאר בפריס למרות כל הרעש? ניימאר/GettyImages

אגב, על פי דיווחים בספרד, ניימאר דורש מהקבוצה שתחתים אותו חוזה לחמש שנים ושכר של 35 מיליון יורו לעונה. המשמעות היא שכר של 175 מיליון יורו לכל התקופה, לא כולל בונוסים, וזה עוד לפני שמגיעים לדמי ההעברה שתבקש פריס סן ז'רמן. מדובר בדרישות מופרזות שגם ריאל מדריד וגם ברצלונה לא יכולות לעמוד בהן. בפ.ס.ז' טוענים כי לא הגיעה עדיין הצעה ראויה מברצלונה, כזו שניתן לקבל, והם מעריכים שהניסיונות של הקטלאנים נעשים בעיקר כדי לרצות את ליאונל מסי והשחקנים הבכירים שמעוניינים לראות את ניימאר חוזר. לגישתם, המאמצים הללו עדיין לא מספיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully