וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "לא יודע אם ברצלונה עשתה הכל כדי להחזיר את ניימאר"

הכוכב ביקר את התנהלות המועדון עם הברזילאי והכחיש שהוא היה מעורב: "מעולם לא ביקשתי להחתים אותו. רק הבעתי את דעתי בנושא"

מתוך יוטיוב

ליאו מסי עדיין עדיין נאבק כדי לחזור לכשירות ולרשום משחק ראשון במדי ברצלונה בעונה החדשה. הכוכב הארגנטינאי נפצע עם פתיחת האימונים והוא בספק גם למשחק הקשה שמצפה לקבוצה ביום שבת מול ולנסיה מחזיקת הגביע. בינתיים, מסי התפנה לראיון שערך ל"ספורט" הקטלאני ובאופן די חריג הוא הביע ביקורת על התנהלות המועדון בכל מה שקשור לניסיונות להחזיר את ניימאר.

ליאונל מסי עם ניימאר ברצלונה. AP
ישתפו שוב פעולה בעתיד? ניימאר ומסי/AP

מסי, שהיה אחד מהתומכים הגדולים בהחזרת הברזילאי, עקץ את ההנהלה כשאמר: "הייתי שמח אם ניימאר היה חוזר למועדון. בכנות, אני לא יודע אם ברצלונה עשתה את כל שביכולתה כדי להחזיר אותו. מאידך, המו"מ עם פריס הוא מאוד קשה".

מסי הוסיף לשבח את הברזילאי: "ברמה הספורטיבית, ניימאר הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם. איתו המועדון היה יכול לעשות קפיצת מדרגה גם בכל מה שקשור לתדמית ולספונסרים. אני מעולם לא ביקשתי להחתים את ניימאר, כל מה שעשיתי היה להביע את דעתי בנושא. אני לא מאוכזב שהוא לא חתם, יש לנו סגל נהדר שיכול להתחרות על הכל, גם בלי ניימאר".

בימים האחרונים נחשף בספרד שלארגנטינאי יש סעיף יציאה בכל קיץ והוא יכול לעזוב את ברצלונה בחינם אם ירצה. מסי התייחס גם לעתידו ואמר: "ברצלונה היא הבית שלי ואני לא רוצה לעזוב. אבל אני גם רוצה לנצח".

עוד בוואלה!

לפני ברצלונה: מרסלינו פוטר מוולנסיה בשל חילוקי דעות עם הבעלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully