וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

32 חודשי מאסר על תנאי נגזרו על ארדה טוראן

הטורקי שמושאל מברצלונה לאיסטנבול בשאקשהיר לא ייכלא בפועל לאחר שסיכם עם רשויות החוק במדינתו שלא יערער על העונש שנגזר עליו

צילום: יותם רונן. עריכה: מתן חדד

בווידאו: אנדי הרצוג במסיבת עיתונאים

בית המשפט בטורקיה גזר היום (רביעי) על ארדה טוראן 32 חודשי מאסר על תנאי. קשרה של נבחרת טורקיה, המושאל מברצלונה לאיסטנבול בשאקשהיר הואשם בתקיפה חמורה, לאחר שלפי החשדות השתתף בקטטה לפני כשנה במועדון לילה באיסטנבול.

השחקן בן ה-32 סגר עסקת טיעון לפיה לא יערער על העונש שקיבל - ולא ירצה עונש מאסר בפועל. הקריירה של טוראן, שב-2015 נרכש על ידי ברצלונה בסכום של 34 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, נמצאת בירידה תלולה. הטורקי הואשם בין השאר בהטרדה מינית, גרימת פציעה באופן מכוון ושימוש באקדחו בצורה הזורעת בהלה.

שחקן ברצלונה, ארדה טוראן. GettyImages
טוראן במדי ברצלונה/GettyImages

"יש לי ביטחון מלא במערכת המשפט, ואני משוכנע שטוראן ירצה את מלוא העונש שנגזר עליו", כך צוטט באוקטובר 2018 עורך דינו של האדם שלכאורה הותקף ע"י טוראן. אשתו של המותקף טענה כי השחקן השמיע כלפיה הערות פוגעניות לפני שתקף את בעלה.

ארדה טוראן גדל בגלאטסראיי הטורקית, ובשנת 2011 כשהוא בן 23, חתם השחקן בליגה הספרדית בקבוצת אתלטיקו מדריד. ארבע עונות לאחר מכן חתם השחקן על חוזה עתק בברצלונה, אך התקדמותו נעצרה וב-2018 חזר בהשאלה לליגה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully