וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "הרגשתי שונה מיתר השחקנים בגולדן סטייט"

שחקנה החדש של ברוקלין סיפר מדוע בחר בנטס וסיכם את הפרק בווריירס: "זה לא הרגיש נפלא כמו שזה יכול היה להרגיש"

עריכה: מתן חדד

בקיץ 2016 שכר קווין דוראנט וילה בהמפטונס ונפגש עם הקבוצות הגדולות ביותר ב-NBA, שניסו לשכנעו להצטרף דווקא אליהן. בסופו של דבר, אחרי ביקור מצד סטפן קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין ואנדרה איגודאלה, בחר KD לעזוב את אוקלהומה סיטי לטובת גולדן סטייט, והשאר היסטוריה.

הפעם, הוא עשה זאת בצורה הרבה פחות נוצצת או דרמטית, ומתברר שגם עם הרבה פחות התלבטויות.

ממש לפני פתיחת שוק השחקנים החופשיים, נפגש הכוכב הפצוע עם סוכנו ריץ' קליימן במסעדה בסוהו, ולאחר שהסוכן עבר פעם נוספת על כל האופציות שנמצאות על השולחן, דוראנט השיב במספר מילים פשוטות: "בסדר. אני בוחר בברוקלין".

"דוראנט טוען שקבלת ההחלטות שלו היתה פשוטה כפי שהיתה נראית מבחוץ", נכתב ב"וול סטריט ג'ורנל". "הוא ידע שברוקלין הכי מתאימה, הוא פשוט ידע. הוא אפילו לא דיבר עם הנטס לפני ההחלטה שלו, הוא לא היה זקוק למצגת, תמיד הרגיש אהבה כשחקן יריב בברקלייס סנטר ותהה איך יהיה לשחק שם. חוץ מזה, הנטס הציעו את האפשרות לשחק עם החבר הכי טוב שלו בליגה, קיירי אירווינג".

הכדורסלן האמריקאי קווין דוראנט. GettyImages
הפעם ההחלטה היתה קלה. דוראנט/GettyImages

ההחלטה לעזוב את גולדן סטייט לא היתה פשוטה, אבל מתברר שגם לא כל כך מייסרת. "הגעתי לשם כי רציתי להיות חלק מקבוצה, ממשפחה, ובהחלט הרגשתי שמקבלים אותי, אבל לעולם לא אהיה אחד מהחבר'ה האלה", סיפר דוראנט. "לא בחרו אותי בדראפט כמו סטף, קליי ודריימונד. איגודאלה זכה שם באליפות הראשונה, יתר החבר'ה שיקמו שם את הקריירה. אני? אתם הולכים לשקם אותי? מה כבר תלמדו אותי? איך תוכלו לשנות משהו בכדורסל שלי? כבר זכיתי באליפות, כבר זכיתי במלך הסלים".

"ככל שעבר הזמן, התחלתי להרגיש שאני שונה מיתר השחקנים", הוסיף KD. "זה לא רע, פשוט הנסיבות של איך שהגעתי לליגה. זה לא הרגיש נפלא כמו שזה יכול היה להרגיש". ובכל זאת, האליפות הראשונה עם הווריירס היתה, לטענתו, "הרגע היחיד בחיי בה משהו קרה בדיוק כפי שדמיינתי אותו. הקיץ שלאחר מכן היה כל כך כיף, בכל יום קמתי והרגשתי טוב עם עצמי. זה היה רגע מכונן בחיי, לא רק מבחינת הכדורסל".

ויש גם דברים שהוא לא אוהב במקצוע הזה. "יש ימים שאני שונא את הקרקס סביב ה-NBA, אני שונא שהשחקנים מאפשרים לתהילה ולכך שמדובר בעסק לשנות את הצורה בה הם מסתכלים על המשחק. אני לא אוהב להיות ליד העסקנים וכל זה. אני שונא את זה".

עוד בוואלה!

בארה"ב טוענים: דוראנט ואירווינג "דוחפים להחתמתו" של כרמלו אנתוני בברוקלין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully