וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: דוראנט ואירווינג "דוחפים להחתמתו" של כרמלו אנתוני בברוקלין

צמד הכוכבים ששיתפו פעולה עם הפורוורד הוותיק בנבחרת ארה"ב מעוניינים לצרפו לנטס. גם הקליפרס, הלייקרס ופילי מועמדות

מתוך יוטיוב

בווידאו: כרמלו אנתוני מלמד את בנו מספר טריקים

כרמלו אנתוני ממשיך לחפש אחר קבוצה חדשה ב-NBA ועל פי דיווחים, הקבוצה הזו עשויה להיות ברוקלין. על פי דיווחים, הפורוורד הוותיק שלא שיחק מאז שוחרר מיוסטון בתחילת העונה שעברה התאמן לאחרונה בלוס אנג'לס עם מספר משחקני הנטס, וביניהם גם קיירי אירווינג. בדומה לרכז, כך גם הכוכב הנוסף של הקבוצה קווין דוראנט תומך בצירופו של אנתוני, והשניים "דוחפים להחתמתו", על פי "האתלטיק". "האימונים הללו עזרו לו מאוד, מבחינה גופנית הוא נראה מצוין", צוטט אחד מאנשי המועדון כאומר.

הסיכויים הפכו גבוהים יותר אמש (חמישי), לאחר שווילסון צ'נדלר הושעה מ-25 משחקים על שימוש בחומרים אסורים. אם אכן יצורף לנטס, ישתף כרמלו פעולה עם דוראנט, אירווינג ודיאנדרה ג'ורדן, שלושה מחבריו לנבחרת ארצות הברית של 2016. גם לוס אנג'לס לייקרס ולוס אנג'לס קליפרס עדיין מביעות עניין, בעוד נציגיו של אנתוני בן ה-35 ניהלו שיחות ראשניות גם עם פילדלפיה.

הכדורסלן האמריקאי כרמלו אנתוני. GettyImages
עוד נשאר לו מה לתת? אנתוני/GettyImages

בלי קשר, אמור כרמלו לקחת חלק גם באימונים לא רשמיים שתקיים קבוצתו לשעבר, ניו יורק, בהם ישתתף בין היתר גם הבחירה השנייה בדראפט לשעבר האשים ת'אביט, שמנסה לשוב לליגה הטובה בעולם. עם זאת, יש לציין כי לניקס יש כרגע 15 שחקנים תחת חוזה, כך שהסיכוי שאנתוני ישוב למדיסון סקוור גארדן נראים קלושים.

שחקן נוסף שמקווה לשוב ל-NBA הוא ג'ו ג'ונסון. הגארד הוותיק התאמן עם פילדלפיה ואמור להיבחן גם בקליפרס, במילווקי ובדנבר. לאחרונה שיחק בליגת ה"ביג 3", ואף נבחר ל-MVP של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully