וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס: "אנסה לדאוג שגם אני וגם לברון נהיה בחמישיית ההגנה של העונה"

הסנטר של הלייקרס טוען שההגנה היא המפתח לעונה: "אם נישאר בריאים, אין גבול למה שנוכל להשיג. אפשר לזכות באליפות"

עריכה: מתן חדד

צמד הנציגות של לוס אנג'לס יעמדו במרכז עונת ה-NBA הקרובה. בעוד הקליפרס הצליחו לצוות את קוואי לאונרד לצד פול ג'ורג', הלייקרס צירפו את אנתוני דייויס ללברון ג'יימס וסוף סוף, עושה רושם שאחד המועדונים המפוארים בתולדות הספורט האמריקאי שב לטופ.

הדינמיקה בין דייויס וג'יימס תהיה מסקרנת מאוד - גם על המגרש וגם מחוצה לו. שחקן הפנים שהגיע מניו אורלינס התראיין היום (שני) ל"יאהו" והתייחס בין היתר לדיווחים לפיהם קינג ג'יימס פנה לצוות המקצועי וביקש שדייויס יהיה איש המפתח בהתקפה. "אם שחקן כמו לברון הולך לההנהלה והמאמנים ואומר דבר כזה, זה כבוד מבחינתי. אני יודע מה מגיע עם זה, אני יודע שזו אחריות גדולה, אבל אני יכול להתמודד איתה. יש לנו קבוצה נהדרת".

אבל לא רק ההתקפה מעניינת את דייויס - למעשה, הוא סימן מטרה אחרת: "אני רוצה להיות שחקן ההגנה של העונה. אני חושב שאם אוכל לעשות את זה, אעזור לקבוצה לנצח. ההתקפה כבר תגיע, אבל בהגנה אני רוצה להיות המנהיג ולדאוג שכולם, כולל לברון, יקחו אחריות. אם נעשה זאת, יהיה לנו סיכוי טוב לנצח כל משחק. אני רוצה לדאוג שאני ולברון נהיה בחמישיית ההגנה של העונה. אם נצליח לשמור יריבות מתחת ל-100 נקודות, שזה קצת לא ריאלי אבל זו צריכה להיות המטרה, אני חושב שיש לנו סיכוי אמיתי לזכות באליפות".

דייויס, כפי שניתן להבין, מאמין מאוד בלייקרס של העונה הקרובה, על אף העומק והאיכות של קבוצות רבות אחרות במערב. "אם נישאר בריאים, אין לנו גבולות למה שנוכל להשיג. יש לנו קבוצה שיכולה לזכות באליפות, אבל נצטרך להגיע עם הגישה הנכונה, כבר מטרום העונה".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס. AP
דואגים אחד לשני. דייויס ולברון/AP

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully