וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: 2:4 להולנד בגרמניה, סלובניה הפתיעה עם 0:2 על פולין

האורנייה חגגו בהמבורג, סטרונה (35) ושפוראר (65) הפתיעו את הפולנים ופתחו לגמרי את הבית הישראלי, בו דרסה אוסטריה 0:6 את לטביה והורידה את הרצוג ושחקניו למקום הרביעי. 0:4 קליל לקרואטיה על סלובקיה, 0:4 לבלגיה על סן מרינו

גלאטסראיי

בווידאו: רדמאל פלקאו מוצג בגלאטסראיי

מוקדמות יורו 2020 נמשכו הערב (שישי) עם תשעה משחקים, כשבמוקד 2:4 נפלא של הולנד בגרמניה. בבית הישראלי הפתיעה סלובניה את פולין, בעוד אוסטריה פירקה את לטביה. לפני היציאה לסלובניה ביום שני: אנדי הרצוג ושחקניו ירדו מהמקום השני בבית ז' ערב המחזור, למקום הרביעי.

שחקן נבחרת גרמניה אילקאי גונדואן. רויטרס
מפלה גדולה. גונדואן/רויטרס

בית ג'

גרמניה - הולנד 4:2

במפגש הקודם זה הסתיים ב-2:3 לגרמנים בתום דרמה גדולה, הפעם הגיעה הנקמה והבעירה את הבית המרתק הזה. המנשאפט פתחו מצוין, וכבר בדקה התשיעית נעצר לוקאס קלוסטרמן אצל יספר סילסן, אך סרג' גנאברי הגיע ראשון לריבאונד וקבע 0:1 - שער שמיני במשחקו התשיעי בנבחרת הבוגרת. הכתומים היו עדיפים בהרבה מאותו רגע ובדקה ה-59 גם מצאו את השוויון, כשפרנקי דה יונג חדר לרחבה, הגיע ראשון לכדור רוחב של ריאן באבל ואיזן ל-1:1 עם שער הבכורה שלו באורנייה.

המהפך הושלם שבע דקות לאחר מכן, הודות לשער עצמי של יונתן תה (66), אלא שפנדל מפוקפק שקיבלו המנשאפט נוצל עד תום מרגלי טוני קרוס (73). הקצב הרצחני נמשך, ובדקה ה-79 הגיע דוניל מאלן, שעלה מהספסל להופעת בכורה, והמשיך פנימה מקרוב בישול יפה של ג'ורג'יניו ויינאלדום. אותו ויינאלדום התכבד גם בהנחת הדובדבן על הקצפת, דקה בתוך תוספת הזמן, מבישול של ממפיס דפאי. איזה ניצחון גדול.

אסטוניה - בלארוס 2:1
לאסטוניה: אריק סורגה (54), לבלארוס: ניקיטה נאומוב (48), מקסים סקייביש (90)

שחקני נבחרת הולנד חוגגים. רויטרס
ניצחון מרשים מאוד. הולנד חוגגת/רויטרס

בית ה'

סלובקיה - קרואטיה 4:0

סגנית אלופת העולם התאוששה מההפסד המפתיע להונגריה עם ניצחון חשוב על ויילס והפעם, גם ללא איבן ראקיטיץ' ומתאו קובאצ'יץ', היא שלחה מסר נוסף שהיא הפייבוריטית הגדולה לסיים בראש הבית. האורחת היתה הרבה יותר מסוכנת במחצית הראשונה ובאה על שכרה בדקה ה-45, עם בעיטה שטוחה של ניקולה ולאשיץ' מחוץ לרחבה לפינה. בדקה ה-47 הגיע תורו של איבן פרישיץ' לבעוט מחוץ לרחבה ולמצוא את הרשת, והיתרון הקרואטי הוכפל. ברונו בטקוביץ' היה אמון על השער היפה במשחק, כשהתקפה קבוצתית נהדרת הסתיימה במבצע אישי מבריק (72) ובכדור ברשת. את החגיגה חתם דיאן לוברן בדקה ה-89.

ויילס - אזרבייג'ן 1:2

ההפסד 2:1 לקרואטיה ומיד לאחר מכן ה-1:0 שספגו מהונגריה סיבך את גארת' בייל וחבריו, שעבדו קשה אבל הצליחו להתאושש על חשבון הנבחרת החלשה ביותר בבית. המארחת עלתה ליתרון בזכות שער עצמי אומלל של פאבלו פשאייב, שנגח לשערו הוא (26). בדקה ה-59 הגיעה תורם של הוולשים לפשל ולאפשר למאהיר אמרלי להשוות, אולם המילה האחרונה היתה שייכת לבייל, שניצל ערבוביה ברחבה כדי לנגוח את שער הניצחון (84).

שחקני נבחרת ויילס חוגגים עם גארת' בייל. רויטרס
בקושי. בייל והחברים חוגגים/רויטרס

בית ז'

סלובניה - פולין 0:2

עד הערב, הפולנים השיגו ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ולא ספגו ולו שער אחד. ודווקא כאשר נדמה היה שהמאבק היחיד בבית הישראלי יהיה על זהות הנבחרת שתסיים כסגנית, באה סלובניה וטרפה מחדש את הקלפים. המארחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-35, כשכדור קרן עבר את כל ההגנה הפולנית ואליאז' סטרונה ניצל זאת כדי לדחוק פנימה. הסלובנים המשיכו להיות הרבה יותר מסוכנים ובדקה ה-65 גם חגגו את השני, כשאנדרז' שפוראר דהר קדימה אחרי בישול נפלא של יוסיפ איליצ'יץ' ומזווית קשה בעט כדור שטוח שהכפיל את התוצאה. ביום שני נבחרת ישראל תתארח בלובליאנה, ומתברר כי מדובר במשימה קשה מאוד עבור הנבחרת של אנדי הרצוג.

אוסטריה - לטביה 0:6

לאחר שפתחה את הקמפיין עם צמד הפסדים לפולין וישראל, התעוררה אוסטריה בדיוק זמן והגיבה עם ניצחונות על סלובניה וצפון מקדוניה. הערב היא ניצלה את המפגש עם הנבחרת החלשה בבית כדי לשפר גם את הפרש השערים שלה, וזה היה הכי קל שיש. מרקו ארנאוטוביץ' ניצל שגיאה איומה בהגנה הלטבית כדי לכבוש בקלילות כבר בדקה השביעית ולחגוג את שערו החמישי בחמישה משחקים. בדקה ה-13 מרסל סביצר הכפיל עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, שהוסטה והטעתה את השוער הלטבי המסכן, ולאחר מכן השלים ארנאוטוביץ' צמד מהנקודה הלבנה (53). עד הסיום כבשו גם פבלס סטיינבורס (עצמי, 76), קונרד ליימר (80) ומיכאל גרגוריץ' (84).

שחקן נבחרת אוסטריה מרקו ארנאוטוביץ'. רויטרס
הכי קל שיש. ארנאוטוביץ'/רויטרס

בית ט'

סקוטלנד - רוסיה 2:1

לאחר ההפסד 3:1 לבלגיה בפתיחת הקמפיין, התאוששה רוסיה עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל 0:4 בקזחסטן ו-0:9 על סן מרינו, והערב היא עשתה צעד גדול נוסף אל עבר השגת הכרטיס השני ליורו. הסקוטים, מנגד, ככל הנראה יצאו מהמאבק. המארחת דווקא פתחה היטב ומצאה את הרשת בדקה העשירית, כשג'ון מגין ניצל הדיפה רעה של השוער האורח כדי לקבוע 0:1, אלא שארטים דזיובה איזן (40) עם שערו השישי במוקדמות והמהפך הושלם עם שער עצמי של סטיבן אודונל (59).

סן מרינו - בלגיה 4:0

במוקדמות מונדיאל 2006 זה נגמר ב-0:8 לבלגיה, הפעם השדים האדומים ריחמו, הותירו חלק מהכוכבים על הספסל והסתפקו במחצית הכמות כדי לשמור על מאזן מושלם. 43 דקות שלמות לקחו לבלגים למצוא את השער הראשון, כשמישי בטשואיי כבש מהנקודה הלבנה. דריס מרטנס הכפיל מול שער ריק אחרי כדור רוחב של נאסר צ'אדלי (57), שכבש בעצמו שש דקות לאחר מכן. שתי דקות בתוך תוספת הזמן דאג בטשואיי להשלים צמד ולקבוע את תוצאת המשחק.

קפריסין - קזחסטן 1:1
לקפריסין: פייריס סוטיריו (39), לקזחסטן: אלכסיי שצ'טקין (2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully