וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - צפון מקדוניה: דגני, בן הרוש וסולומון תורגלו בהרכב, הרוש בשער

4.9.2019 / 20:10

אנדי הרצוג הודיע במסיבת העיתונאים שעדיין אין החלטה לגבי השוער, אבל הרוש תורגל באימון המסכם. דגני ישחק כבלם, בן הרוש כמגן שמאלי וסולומון על חשבון כיאל. המאמן מנסה להוריד לחץ מזהבי והצהיר: "דסה קריטי לשיטה שלי". פאנדב בספק אצל המקדונים (ה', 21:45, ספורט 5)

מחזור 5הסתיים05/09/2019
נבחרת ישראל
  • זהבי (55)
1:1
  • (64) אדמי
צפון מקדוניה
צילום: בני ויינר. עריכת וידאו: ליר פליישר

הסגל לא במצב אופטימלי, בלשון המעטה, אבל נבחרת ישראל תתייצב מחר (חמישי, 21:45, ספורט 5) למשחק שהיא חייבת לנצח במוקדמות היורו, כשתארח באצטדיון טרנר בבאר שבע את צפון מקדוניה. כרגע לנבחרת יש שבע נקודות מארבעה משחקים במקום השני בבית ז', לעומת ארבע נקודות של היריבה, אבל איבוד נקודות במשחק ביתי יסבך את הסיפור בצורה משמעותית. ערן זהבי, מלך שערי המוקדמות עד כה (שבעה כיבושים) שבהפסד 1:0 למקדוניה בחיפה לפני כשנתיים זרק את סרט הקפטן, ישמח לסגור מעגל עם שער או שניים.

כפי שנכתב כאן הבוקר, מנור סולומון עשוי לפתוח במקום בירם כיאל, שלא שיחק עדיין בצ'רלטון בגלל פציעה ונמצא בספק למשחק. אוראל דגני שוב תורגל כבלם לצד אלחמיד וטהא, ואילו בעמדת המגן השמאלי זוכה לעדיפות כרגע עומרי בן הרוש. אריאל הרוש תורגל בין הקורות. מקומם של אלי דסה, חאתם עבד אלחמיד, לואי טהא, ביברס נאתכו, דור פרץ, מונס דאבור וערן זהבי מובטח ב-11.

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ביקש מדאבור להתמקד בנבחרת. אנדי הרצוג/יוסי ציפקיס

המאמן אנדי הרצוג אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לספק הופעה טובה מאוד בבית כדי לנצח. בדרך כלל אנחנו משחקים טוב בבית, אבל זה משחק חדש מול יריבה טובה מאוד, במיוחד ביציאה שלה קדימה עם אליוסקי ואלמאס. השחקנים שלנו לא בדיוק בכושר המתאים כרגע, זו הייתה בעיה גם בעבר. הייתי אומר שהסיכויים הם 50-50, נצטרך לדעת להתמודד עם הלחץ כדי לנצח. יכול להיות שנשחק עם שלושה בלמים, מקדוניה משנה את המערך שלה לא מעט. רוב ההרכב שלי סגור, אולי יש שתי עמדות שעדיין מצריכות מחשבה נוספת אחרי האימון".

על טרנר: "נגד אלבניה הייתה אווירה נפלאה בטרנר ואני מקווה שכך יהיה גם מחר. לפעמים יש רגעים שיש לנו בעיות במשחק ואז עוד יותר חשוב שהאוהדים יתמכו בנו, לא רק כשמשחקים טוב וכובשים. זה יכול לעזור לנו מאוד. לא יהיה פשוט, אבל אנחנו חייבים להשיג את שלוש הנקודות".

על עמדת השוער: "דיברתי עם מאמן השוערים לגבי השוער הראשון, אבל לא יהיה נכון להגיד מי השוער לפני האימון המסכם. מחר בבוקר תהיה החלטה, כרגע השוערים עדיין לא יודעים".

על ערן זהבי: "הוא הגיע מסין ושיחק כמעט מדי שבוע עד הפציעה. הצוות הרפואי עשה עבודה טובה, הוא מרגיש טוב יותר, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה במהלך המשחק. יש עליו לחץ רב, כולם מצפים ממנו לשערים ואמרתי לו אחרי הפציעה שיירגע וישחק כמו שהוא יודע. אי אפשר לשים עליו יותר מדי לחץ".

על מונס דאבור: "מבחינתי הוא בכושר טוב מאוד, הופתעתי שהוא אפילו לא ב-18 בסביליה. אני יכול רק להגיד לו לחכות בסבלנות להזדמנות שלו ואולי זה ישתנה. אמרתי לו שהוא צריך להגיע לנבחרת ולתת הכול למען הצלחתה. יש לו את היכולות להכריע משחקים עבור הנבחרת".

על אלי דסה: "הוא קריטי לשיטת המשחק שלי ולכן הוא בסגל".

עוד בוואלה!

אנדי הרצוג לשחקני הנבחרת: אל תתעסקו במה שהתקשורת אומרת

לכתבה המלאה
קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו עם המאמן אנדי הרצוג. שלומי גבאי
"יש לי תפקיד מרכזי". ביברס נאתכו עם אנדי הרצוג/שלומי גבאי

ביברס נאתכו אמר במסיבת העיתונאים: "בכל התכנסות יש בעיות. יש כאלה שמשחקים פחות וכאלה שמשחקים יותר. זה מצב נתון ונצטרך להתמודד עם זה. אנחנו צריכים לבצע את מה שהמאמן מבקש ולעשות את הדברים על המגרש. שיחקתי ביום ראשון 90 דקות מלאות בפרטיזן, אני יכול לשחק 90 דקות ואעשה כל מה שיבקשו ממני. אני מקווה לתרום לנבחרת ויודע מה אני צריך לעשות. יש לי תפקיד מרכזי ואצטרך לתרום כדי שנשיג שלוש נקודות".

על צפון מקדוניה: "המשחק מלפני שנתיים עבר, זה היה קמפיין אחר. תמיד מחשיבים אותנו פייבוריטים אם זה לא מול אנגליה או ספרד, כבר התרגלתי לזה. אנחנו נפגוש נבחרת מצוינת ואיכותית, ונצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג שלוש נקודות. שני המשחקים הקרובים יקבעו מאוד להמשך הקמפיין, ובטח ובטח המשחק מחר שהוא בבית. זה אחד המשחקים החשובים שהיו לנבחרת ישראל. אני רוצה להאמין שיהיה מלא וקורא לקהל שייתן תמיכה כמו בפעם הקודמת בטרנר".

גוראן פאנדב שחקן נבחרת צפון מקדוניה. רויטרס
הכריע את המפגש הקודם בין הנבחרות, וכרגע בספק. גוראן פאנדב/רויטרס

גם במקדוניה יש טענות כושר לכושר המשחק הלקוי של השחקנים, ובאחד האתרים נכתב: "23 שחקנים מתאמנים, אבל בקושי אפשר להרכיב מהם קבוצה אחת". המאמן איגור אנגלובסקי הודה במסיבת העיתונאים: "יש לנו בעיית פציעות, אני עדיין לא יודע לגבי ההרכב מחר. אריאן אדמי מתאושש וערך אימון מלא, אבל אני מודאג לגבי גוראן פאנדב אחרי שבועיים עם בעיות פיזיות. הוא כרגע בספק, בטח בנוגע להרכב".

השוער סטולה דימיטרייבסקי עדיין לא שיחק דקה בראיו וייקאנו ומהווה בעיה נוספת. גם בהגנה המצב לא אידיאלי ואנגלובסקי צפוי לפתוח עם שלושה בלמים, כשמשמאלם אזגיאן אליוסקי שמצטיין בלידס יונייטד ומימין אגזון בייטולאני שאמור להחליף את סטפן ריסטובסקי הפצוע. אדמי, הקפטן והמנוע של דינמו זאגרב, ערך אימון מלא וצפוי לפתוח בסופו של דבר, כשההערכות הן שגם הקפטן פאנדב יהיה ב-11 ולצדו בהתקפה יוצב איליה נסטורובסקי על המקום.

אנגלובסקי דיבר בציניות במסיבת העיתונאים, לאחר שכעס על כך שנבחרתו התאמנה באשדוד ולא הורשתה להתאמן בטרנר, באצטדיון בו ייערך המשחק: "אני רוצה להודות לישראלים על האירוח. הם נתנו לנו את התנאים הטובים ואפשרו לנו ליהנות מהארץ שלהם. אני מבטיח שנתייחס אליהם בצורה דומה כשיגיעו אלינו".

על המשחק אמר: "אני מכיר את נבחרת ישראל היטב, שיחקנו כאן לפני שנתיים ואני מקווה שגם הפעם נשיג את הנקודות. הם עשו לא מעט שיניים, אנחנו עם 90 אחוזים מאותה נבחרת, אם כי יש כמה פצועים. למרות זאת, אין לי ספק שכל מי שיקבל את ההזדמנות יהיה מוכן לאתגר".

השוער המחליף דיאן אילייב אמר: "אנחנו מוכנים לעשות את הכול כדי להשיג תוצאה טובה. ישראל נבחרת איכותית, אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו. אנחנו יכולים לנצח מחר. יש לנו מוטיבציה גבוהה להשיג תוצאה חיובית במפגש הזה".

הרכבי הקבוצות

שופט: אנדראס אקברג (שבדיה)
אצטדיון: טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully