וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג לשחקני הנבחרת: אל תתעסקו במה שהתקשורת אומרת

4.9.2019 / 6:45

מאמן הנבחרת באסיפה: "התקשורת עוסקת בשחקנים שלא משחקים ולא בכושר, אותנו זה לא מעניין". מנור סולומון עשוי לפתוח במקום בירם כיאל

צילום: שלומי גבאי. עריכה: טל רזניק

בווידאו: טהא ואלמוג כהן ממתכוננים לצפון מקדוניה

אנדי הרצוג יודע שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות לנבחרת ישראל לקראת המשחק מחר (חמישי) מול צפון מקדוניה הוא ששחקניו יאמינו לכל מה שנאמר ונכתב בתקשורת בדבר הנחיתות שלהם עקב מצבם האישי ומצב הכדורגל הישראלי בקיץ 2019.

באחת האסיפות שלו אתמול אמר המאמן הלאומי לשחקנים: "התקשורת עוסקת בשחקנים שלא משחקים בקביעות, בכאלה שלא נמצאים בכושר או באחרים שאין להם קבוצה בכלל. אותנו כל זה לא מעניין ואנחנו לא מחפשים תירוצים. אנחנו נבחרת יותר טובה ממקדוניה וביום חמישי נבוא לנצח אותם בלי לתרץ ובלי להסביר אחרי זה".

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מתלבט. הרצוג/יוסי ציפקיס

אם היה נדמה עד האימון אתמול שעיקר ההתלבטות בנבחרת היא מי יעמוד בשער ומי יפתח כמגן שמאלי, הגיע אימון הערב אתמול בשפיים וחשף את הדילמה המרכזית של הרצוג והיא האם לפתוח במערך הקבוע והשמרני שלו או האם קצת להתפרע ולהמר על התקפה.

עיקר ההתלבטות במקרה הזה היא בין מנור סולומון הצעיר, האנרגטי ובעל האופי ההתקפי יותר לבין בירם כיאל המנוסה והוותיק שיכולותיו הדפנסיביות מוכחות יותר. זו למעשה ההתלבטות הגדולה והמשמעותית של הרצוג שתכריע באיזה אופי הוא שולח מחר את השחקנים.

השחקנים שמקומם כמעט ומובטח בהרכב הם אלי דסה, חאתם עבד אלחמיד, לואי טהא, ביברס נאתכו, דור פרץ, מואנס דאבור וערן זהבי. בשער נראה היה אתמול לשחקנים כי קיימת העדפה קלה לאופיר מרציאנו ובמרכז ההגנה אוראל דגני הוביל אתמול על פני עמרי בן הרוש כאשר יהונתן כהן תורגל לסירוגין עם בן הרוש גם כשחקן הכנף השמאלית.

הנבחרת תרד היום מהמרכז דרומה ותערוך את האימון המסכם שלה באיצטדיון טרנר. בהתאחדות לכדורגל עדיין מאמינים שהאיצטדיון יהיה כמעט מלא והנבחרת תזכה לדחיפה מהיציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully