וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "אני אבוא להוכיח ולעשות הכול, בקטע הזה אני כמו שחקן נוער"

3.9.2019 / 18:28

קשר הנבחרת דיבר לקראת צפון מקדוניה (ה', 21:45, ע' 11) והתייחס לחיסורים: "לא מחפש תירוצים". טהא: "רוצה שש נקודות משני המשחקים"

צילום: שלומי גבאי. עריכה: טל רזניק

נבחרת ישראל עורכת היום (שלישי) אימון נוסף לקראת המפגשים מול צפון מקדוניה וסלובניה במסגרת המחזור החמישי והשישי בבית ז' של מוקדמות יורו 2020. הנבחרת של אנדראס הרצוג, כזכור, פתחה את הקמפיין עם 1:1 ביתי מול סלובניה, 2:4 מול אוסטריה ו-0:3 מול לטביה החלשה, אבל אז הגיעה תבוסה של 4:0 בפולין. ישראל כרגע במקום השני עם שבע נקודות, אחת יותר מאוסטריה ושתיים יותר מסלובניה.

לואי טהא שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
לואי טהא הגיע לדבר לקראת המשחק/שלומי גבאי

קשר הנבחרת ומכבי נתניה אלמוג כהן: "אני מגיע לנבחרת ותמיד כיף לי בנבחרת. אני מגיע בכושר די טוב ומקווה לשחק. אני לא חושב שהיא נבחרת נחותה, אנחנו נבוא לנצח אבל אני לא אזלזל ביריבה, אני לא עושה את זה אף פעם. אני מנסה לעבוד קשה ולגרום למאמן לקצת יותר כאבי ראש. זה מה שעשיתי כל הקריירה, תמיד הוכחתי ותמיד ניסיתי לתת הכול. אני בקטע הזה כמו שחקן נוער. אני לא מחפש תירוצים, אנחנו באים לנצח את צפון מקדוניה ואז נגיע למשחק מול סלובניה. אני לא חושב על למה זה או ההוא לא בנבחרת, למה אכלו לי ושתו לי. חושבים רק על איך לנצח".

בלם הנבחרת לואי טהא אמר: "מי כמוני מכיר את האצטדיון כאן בבאר שבע, שהוא אצטדיון חם ומגרש ביתי. אני מקווה שיהיה אצטדיון מלא והאוהדים יעזרו לנו לקחת שלוש נקודות. זה משחק חשוב מאוד לנבחרת, אנחנו צריכים להתרכז במשחק הזה, לשמח את הקהל שלנו ולהביא תוצאה טובה.

"אנחנו שחקנים מקצוענים וכל אחד שקיבל זימון לנבחרת ייתן את 200%, אנחנו נותנים הכול כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים וזה מה שחשוב. המשחק הזה חשוב מאוד עבורנו השחקנים. אנחנו רוצים להגיע למקום שאנחנו חולמים עליו ועכשיו אנחנו מסתכלים על מקדוניה".

על העובדה שהוא בלם נבחרת אמר טהא: "אני לא רוצה לדבר על עצמי, עברתי דרך ארוכה וקשה וחיים קשים שעברתי. אני תמיד מאמין ומגיע לתת הכול. יש הרבה שחקני הגנה ברמה טובה מאוד, כל אחד יכול לעשות את העבודה שלו. אני כבר שנתיים וחצי או שלוש בנבחרת, אני תמיד נותן הכול ורוצה ללמוד ולהתקדם". על המטרות משני המשחקים הקרובים הוסיף הבלם: "אני רוצה שש נקודות משני המשחקים הקרובים".

עוד בוואלה!

הרצוג עדיין מתלבט, הרוש עשוי לפתוח, דסה צפוי גם לעלות ב-11

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל עם המאמן אנדראס הרצוג. שלומי גבאי
הרצוג מדבר עם השחקנים במהלך האימון/שלומי גבאי
שחקני נבחרת ישראל, דיא סבע. שלומי גבאי
דיא סבע במהלך האימון/שלומי גבאי
חאתם עבד אלחמיד שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
חאתם עבד אלחמיד באימון/שלומי גבאי
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
ערן זהבי חצי באור וחצי בצל/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully