וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג עדיין מתלבט, הרוש עשוי לפתוח, דסה צפוי גם לעלות ב-11

3.9.2019 / 6:50

מאמן ישראל יקבע את ההרכב לצפון מקדוניה רק אחרי האימונים. המגן והשוער עשויים לפתוח למרות שאינם משחקים. עדיפות גם לדאבור על פני וייסמן וחמד. טהא, אלחמיד ודגני צפויים לפתוח במרכז ההגנה: "הלבטים משמעותיים והאימונים יכריעו"

פלייר שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי מנור סולומון/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: מתן חדד

אימון נבחרת ישראל הערב (שלישי), בו כבר יטלו חלק כל השחקנים בצורה מלאה, יהיה האימון שבסיומו צפוי אנדי הרצוג להיות הרבה יותר בטוח בנוגע להרכב שלו לקראת המשחק מחרתיים מול צפון מקדוניה.

בניגוד להתכנסויות אחרות בעבר, בהן ידע המאמן הלאומי את ההרכב שלו עוד לפני האימון הראשון, הפעם יש להרצוג סימני שאלה לא מעטים והכול עדיין פתוח. עמדת השוער, שהייתה בידיים של אריאל הרוש, פתוחה לחלוטין ואפילו שהרוש לא שיחק כבר חודשים בקבוצה, יש לו סיכוי כמעט כמו של אופיר מרציאנו. אלי דסה צפוי לשחק כמגן ימני מחרתיים אפילו שאין לו קבוצה. חאתם עבד אלחמיד, שיתאמן הערב לראשונה עם הנבחרת, אמור לפתוח ביחד עם לואי טהא. הבלם השלישי אמור להיות אוראל דגני, אבל ההחלטה טרם התקבלה. גם עמדת הקיצוני השמאלי עדיין לא סגורה אף שליונתן כהן סיכוי טוב לפתוח.

האימון הערב ייתן אינדיקציה בנוגע לשלושת הקשרים ביברס נאתכו, בירם כיאל ודור פרץ. הרצוג עדיין לא סגור על שלושתם במאה אחוז. בהתקפה, לצד ערן זהבי יש למונס דאבור עדיפות על פני תומר חמד ושון וייסמן, שנראו מצוין באימון אתמול. "יש לאנדי העדפות והוא הראה שהוא צמוד אליהן במשחקים הקודמים, אבל הפעם הלבטים יותר משמעותיים והאימונים שנותרו יכריעו", אמרו אמש בנבחרת.

בהתאחדות מקווים מאוד לראות את טרנר מלא מחרתיים ומשוכנעים שהכוח לשחקנים יכול לבוא מהיציעים. "חייבים 15 אלף אוהדים שידחפו את הנבחרת לניצחון", אמר אמש גורם בהתאחדות.

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יש לו סיכוי לא רע לפתוח בהרכב למרות שלא שיחק כבר חודשים בקבוצה. אריאל הרוש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully