וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מרטינס: "לא העריכו מספיק את לוקאקו בזמן ששיחק באנגליה"

המאמן התייחס לביקורות שהושמעו נגד חניכו בנבחרת בלגיה ובאברטון: "כל הזמן מחפשים מה חסר לו, במקום להתמקד בנתונים שהוא מספק. הוא אחד הסקוררים הגדולים בדורו"

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

רוברטו מרטינס תמיד ידע להוציא את המיטב מרומלו לוקאקו. בראיון שהעניק היום (ראשון) ל"דיילי מייל", התייחס מאמן נבחרת בלגיה לביקורות שנמתחו על חלוץ מנצ'סטר יונייטד לשעבר, שחתם לאחרונה באינטר.

"לא הפסיקו למנות את התכונות שכביכול חסרות לו בשביל להיות חלוץ מספר 9 טוב", קבל מרטינס, וטען שנעשה ללוקאקו עוול בתקופה האחרונה. "אמרו לו שהנגיעה הראשונה שלו לא מספיק טובה, אחרים טענו שהוא צריך להיות חזק יותר במאבקים על כדורי גובה, שהוא צריך יותר מידי מקום בשביל לפעול אבל הם מפספסים את העיקר - הוא סקורר. תראו את הנתונים שלו. הוא אחד החלוצים הכי גדולים בדורו".

רוברטו מרטינס עם רומלו לוקאקו. GettyImages
הלוחש לחלוצים. רוברטו מרטינס ורומלו לוקאקו/GettyImages

דרכיהם של מרטינס ולוקאקו הצטלבו לראשונה באברטון, ולאחר מכן שיתפו השניים פעולה גם בנבחרת בלגיה. בשני המקרים, החלוץ פרח. החלוץ הבלגי, שהוא גם מלך השערים של נבחרתו בכל הזמנים עם 48 כיבושים, הגיע למנצ'סטר יונייטד בקול תרועה רמה בקיץ 2017, לאחר תקופה נהדרת באברטון (תחת אותו מרטינס, כאמור). אמנם לוקאקו הבקיע 28 שערים בשתי עונות, אך לא הצליח לסחוף את השדים האדומים מעל לבינוניות אליה נקלעה בשנים האחרונות, וממנה מתקשה מאד לצאת.

רומלו לוקאקו עבר הקיץ לאינטר תמורת סכום של כ-77 מיליון יורו, ובכך למעשה הפך לשחקן היקר ביותר בתולדות המועדון האיטלקי. ב-81 משחקים במדי נבחרת בלגיה, כבש החלוץ 48 שערים, בעוד באנגליה הבקיע 113 פעמים מתוך 252 משחקים.

עוד בוואלה!

"עשו ממני מטומטם, וזה היה הזמן לעזוב": רומלו לוקאקו תקף את יונייטד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully