וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.9: צ'יצ'אריטו נחת בסביליה, פלקאו התקבל בטירוף בטורקיה

מי שצפוי להיות המחליף של דאבור יחתום לשלוש שנים, 25 אלף משוגעים קיבלו את פלקאו בגלאטסראיי, ריקו חתם בפריס סן ז'רמן, יובנטוס רוצה את בואטנג וראקיטיץ'

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

העברות

* פריס סן ז'רמן הודיעה על החתמתו של השוער סרחיו ריקו, שמגיע מסביליה בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה. הוא אמור להיות השוער המחליף, ומי שאמור להיות השוער הראשון הוא קיילור נבאס מריאל מדריד, בעוד אראולה צפוי לעבור לריאל מדריד ולהפוך לשוער השני של הבלאנקוס.

* ימים ספורים אחרי שעזב את ליברפול וחתם באטאלנטה, מרטין שקרטל עוזב. האיטלקים החליטו לשחררו מיידית מהקבוצה בשל מה שהוגדר כ"בעיות פיזיות". מחליפו עשוי להיות סימון קיאר מסביליה.

* טיימואה בקאיוקו חזר למונאקו. הקשר האחורי שנרכש על ידי צ'לסי תמורת 40 מיליון יורו לפני שנתיים, הושאל לקבוצה מהנסיכות אחרי שפרנק למפארד הודיע כבר מזמן שהוא לא בתכניות המקצועיות שלו.

* מונאקו גם החזירה לצרפת את החלוץ ז'אן קווין אוגוסטן (22) כמושאל מר.ב. לייפציג, עם אופציית רכישה של 20 מיליון יורו.

* ג'ונתן סוריאנו חתם לעונה אחת במדי ג'ירונה. החלוץ בן ה-33 חזר לקטלוניה אחרי 10 שנים בהן כיכב ברד בול זלצבורג, בייג'ינג גואון ואל הילאל.

* אנדרלכט שאלה מפ.ס.וו איינדהובן את הבלם דריק לוקאסן. לבלגים אופציה לרכוש את ההולנדי בתום העונה.

* המגן הימני האנגולי-פורטוגלי ברונו גספאר עזב את ספורטנג ליסבון וחתם לשנתיים באולימפיאקוס.

* החלוץ הבלגי סיריל אנגונג הושאל מקלאב בראז' ל.פ.ס.וו איינדהובן לעונה אחת.

* צ'יצ'אריטו, חאבייר הרננדס, נחת היום בסביליה על מנת לחתום בקבוצה, כשעל פי כל ההערכות המהלך יוביל לשחרורו של מונס דאבור הישראלי, שלא נכלל בסגל במשחקי הקבוצה. צ'יצ'אריטו מגיע מווסטהאם תמורת 8.5 מיליון יורו ויחתום לשלוש שנים.

* רדאמל פלקאו נחת בטורקיה על מנת לחתום בגלאטסראיי, והתקבל על ידי 25 אלף אוהדים. צפו בטירוף.

שמועות

* "מונדו דפורטיבו" מדווח שיובנטוס מאוד מעוניינת באיבן ראקיטיץ' ובסמואל אומטיטי מברצלונה. בתמורה, היא מציעה לברצלונה לבחור מבין בלס מטווידי, רודריגו בנטנקור, אמרה ג'אן וחואן קואדראדו. בספרד טוענים ש"יובנטוס מאמינה ביכולתה לצרף את ראקיטיץ', כשהקרואטי לא שותף אתמול ב-2:2 של ברצלונה מול אוסאסונה.

* "אולי נטיל עוד פצצה אחת לפני סגירת החלון", אמר מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן, ובספרד משוכנעים כי דיבר על פול פוגבה. עם זאת, במנצ'סטר יונייטד מתעקשים שהצרפתי יישאר, בעוד לפי "מירור" פוגבה עצמו מסרב לחתום על חוזה חדש ואם לא יורשה לעזוב כעת, ינסה פעם נוספת בינואר או בקיץ.

* בעקבות פציעתו של ג'ורג'ו קייליני, יובנטוס החלה בשיחות עם באיירן מינכן כדי להנחית בטורינו ברגע האחרון של החלון את הבלם הגרמני ג'רום בואטנג.

* באיירן מינכן עדיין לא ויתרה על לירוי סאנה. על פי "מירור", היא מעוניינת גם בצמד שחקני יובנטוס מריו מנדז'וקיץ' ואמרה ג'אן.

* רומא וריינג'רס פנו למנצ'סטר סיטי בבקשה לשאול את פיל פודן המוכשר, האלופה האנגלית סירבה.

* פאולו דיבאלה ככל הנראה יישאר בסופו של דבר ביובנטוס. מי שעשוי להצטרף אליו בסופו של דבר הוא קשר טוטנהאם המתוסכל כריסטיאן אריקסן, שמבוקש גם על ידי הקבוצה שרצתה את דיבאלה - פריס סן ז'רמן. על פי "מירור", גם ריאל מדריד בתמונה.

* עוד ביובנטוס: לפי דיווחים באיטליה, הגברת הזקנה הציבה תג מחיר של 10 מיליון יורו בלבד על בלס מטוידי, בתקווה למצוא רוכשת עד סגירת חלון ההעברות.

* מריאנו דיאס מקווה למצוא קבוצה חדשה לפני שחלון ההעברות נסגר וריאל מדריד כמובן לא תקשה עליו לעבור. מילאן מוזכרת שמתעניינת הגדולה ביותר בחלוץ.

* אלפונס אראולה כבר עבר בדיקות רפואיות במדריד, בדרך לסגירת העסקה במסגרתה הוא יצטרף לריאל וקיילור נבאס יחתום בפריס סן ז'רמן.

* פיורנטינה הציעה 30 מיליון יורו על מתאו פוליטנו מאינטר, הנראזורי דורשים 35 מיליון יורו עבור שחקן הכנף בן ה-26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully