וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשו ממני מטומטם, וזה היה הזמן לעזוב": רומלו לוקאקו תקף את יונייטד

עוד לפני שחתם באינטר, החלוץ ביקר את ההתנהלות של השדים האדומים: "כולם קטלו אותי, והם לא נקפו אצבע". אלכסיס סאנצ'ס יחבור אליו?

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

רומלו לוקאקו עזב את מנצ'סטר יונייטד בטריקת דלת, וכעת מתברר גודל הקרע בינו לבין המועדון בימים לפני שחתם באינטר. כזכור, בשבועות שקדמו למעבר, התקשורת האנגלית התמלאה בביקורות בעילום שם כלפי החלוץ הבלגי, שבין היתר הואשם במוסר עבודה גרוע - דבר שהתבטא, בין היתר, בעלייה במשקל.

היום (רביעי) פורסם פודקאסט בו לוקאקו לקח חלק לפני החתימה באינטר, בו תקף את מנצ'סטר יונייטד ללא חשבון.

"הם חושבים שאנחנו מטומטמים, אבל אנחנו יודעים בדיוק מהיכן מגיעות כל ההדלפות. אם אני לא רצוי שם, אמצא פיתרון אחר", אמר לפודקאסט LlightHarted של ג'ו הארט. "נאמרו עליי הרבה מאוד דברים, והתחלתי להרגיש שהמועדון לא מגן עליי. היו הרבה שמועות - לוקאקו הולך לפה, לוקאקו הולך לשם, לוקאקו לא רצוי - ואף אחד לא דאג להשתיק את זה. חיכיתי שמישהו יעצור את זה, אבל זה לא קרה. כתבו שלא רוצים אותי, שאני לא ראוי ללבוש את החולצה של מנצ'סטר יונייטד, אז בשלב מסוים אמרתי לעצמי 'אוקיי, אז אמצא לי מקום אחר'".

שחקן מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו. רויטרס
אף אחד לא השתיק את המבקרים. לוקאקו/רויטרס

לוקאקו טען שבשלב מסוים פנה לאנשי יונייטד ואמר להם ש"לא טוב להיות לי במקום שאני לא רצוי בו. אני לא טיפש, אל תתייחסו אליי כאל מטומטם. עדיף שאעזוב כאן ועכשיו" - דבר שלא התקבל בעין יפה, ורק גרם לדחייה נוספת של המעבר.

כך או כך, ייתכן שבקרוב מאוד יחבור ללוקאקו אלכסיס סאנצ'ס, עוד אחד ממתוסכלי מנצ'סטר יונייטד. על פי רשת "סקיי" איטליה, אינטר ממשיכה במשא ומתן עם יונייטד ומשוכנעת שעד סיום חלון ההעברות יושגו הסכמות על עסקת השאלה עם אופציית רכישה. העיכוב בעסקה נובע מ"שינוי פתאומי בדרישות של מנצ'סטר יונייטד", על פי הדיווח, אולם עדיין שוררת אופטימיות בנוגע לעסקה.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו: "אולי אפרוש בשנה הבאה, אבל אני יכול לשחק גם עד גיל 41"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully