וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה החדשה של ברצלונה לפ.ס.ז' על ניימאר: השאלה לשנתיים

אלופת צרפת דחתה את ההצעה לשאול את הכוכב לעונה אחת, ריאל מדריד מתקשה להגיע לפריצת דרך והברזילאי מפלג את חדר ההלבשה בפריס

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

סוגיית ניימאר ממשיכה להסתבך עם כל יום שעובר. אמש (שלישי) דווח בצרפת שפריס סן ז'רמן דחתה גם את ההצעה השנייה של ברצלונה, וכעת הברזילאי זועם. ברצלונה, שהצעתה הראשונית נדחתה על הסף בפגישה בין אריק אבידל לראשי פריס סן ז'רמן, הציעה לשאול את הכוכב הברזילאי לעונה אחת, כשבמסגרת ההסכם יובטח שתרכוש אותו בסיומה בסכום לא ידוע. הבעיה היא שעל פי "לה פריזיאן", פריס סן ז'רמן מלכתחילה לא התכוונה לשקול ברצינות הצעה כזאת.

על כן, אלופת ספרד מחפשת אחר חלופות וכבר הציגה בפני פריס "מגוון הצעות", כך על פי "מונדו דפורטיבו". אחת מהן, כך מתברר, היא לשאול את ניימאר לשנתיים עבור דמי השאלה גבוהים מאלה ששילמה באיירן מינכן עבור פיליפה קוטיניו (8.5 מיליון יורו). עם זאת, הקטלאנים דורשים שאם יהיה כלול בעסקה סעיף המחייב אותם לרכוש את הברזילאי, הוא ייכנס לתוקף רק בתום העונה השנייה, אז יוכלו להעריך כראוי את מצבו הרפואי של ניימאר ולהשיג את הסכומים אותן פריס סן ז'רמן דורשת.

כך או כך, השיחות בין אריק אבידל ולאונרדו לא פוסקות, ושני הצדדים מעוניינים להגיע לעמק השווה. עם זאת, על פי דיווחים בצרפת, הבעלים נאסר אל חלאיפי קיבל החלטה עקרונית שלא למכור את ניימאר במחיר הפסד - דהיינו לא בפחות ב-222 מיליון יורו, הסכום בו רכשו אותו מברצלונה. בפ.ס.ז' לא לקחו ברצינות את האפשרות להשאיל את ניימאר לעונה אחת, בטח לא לברצלונה, בין היתר משום שהאמינו שגם אם הקטלאנים יציעו 222 מיליון יורו (מה שלא נראה סביר), הם יעבירו את הסכום בפריסת תשלומים רחבה, דבר שלא מקובל על הקטארים בפריס.

הבעיה היא שבין מלחמות האגו בין ברצלונה לפריס סן ז'רמן ניצב לו ניימאר, והוא מתחיל להיות עצבני. על פי "לה פריזיאן", הכוכב זועם על ההתנהלות של פריס סן ז'רמן ושוקל לשוב להחרים את אימוני הקבוצה. בעיתון הפריסאי אף חשפו סיבות נוספות להחלטה הצד-צדדית של ניימאר לעזוב: אחת מהן, למשל, היא שחדר ההלבשה של פריס סן ז'רמן "מעולם לא היה מפולג יותר", וכי הקרע בין השחקנים לבין תומאס טוכל "גדול מאי פעם", מה שמטריד את ניימאר ומזרז את רצונו לפתוח דף חדש בקבוצה אחרת.

"כאוס מוחלט", הוגדר במצב בפריס סן ז'רמן על ידי "לה פריזיאן", ובינתיים גם בברצלונה אין שקט. סוכנו של עוסמאן דמבלה הצהיר אמש ש"הלקוח שלי יישאר בברצלונה ב-1,000 אחוז. בטוח שלא יעבור לפריס סן ז'רמן". כמובן שההצהרות הללו - נכונות או לא - מוסיפות שמן למדורה, שכן דמבלה נחשב לשחקן הבכיר ביותר שברצלונה מסוגלת להציע לפריס סן ז'רמן במסגרת העסקה.

עוד בוואלה!

עוסמאן דמבלה ייעדר כחמישה שבועות, ברצלונה עם "הצעה אחרונה" על ניימאר

לכתבה המלאה
שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
הבלאגן נמשך. ניימאר/GettyImages

על פי "מארקה", ברצלונה וריאל מדריד נוקטות בשתי גישות שונות - הראשונה פועלת די בגלוי, ולא מכחישה את העניין שלה בכוכב הברזילאי, בעוד הבלאנקוס עובדים בחשאיות. פריס סן ז'רמן מעוניינת בטיבו קורטואה, ויניסיוס וקאסמירו - שלושה שחקנים שריאל מדריד לא מעוניינת לשחרר, והמגעים עם הלבנים כרגע נראים תקועים. עם זאת, לפחות לפי "מארקה", "המילה האחרונה עשויה להגיע מפלורנטינו פרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully