וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה ייעדר כחמישה שבועות, ברצלונה עם "הצעה אחרונה" על ניימאר

שחקן הכנף הצרפתי סובל מפציעת שריר, הצטרף לסוארס ברשימת המושבתים וגם חטף "שטיפה" מפיקה אחרי ההפסד לבילבאו. אופטימיות לגבי הברזילאי

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

בווידאו: פיליפה קוטיניו בבאיירן מינכן

ברצלונה הודיעה הערב (שני) כי עוסמאן דמבלה ייעדר בחמשת השבועות הקרובים, בעקבות פציעת שריר חמורה. שחקן נבחרת צרפת בן ה-22 השלים 90 דקות בהפסד 1:0 לאתלטיק בילבאו במחזור הפתיחה, ובנוסף לפגיעה גם חטף צעקות מג'רארד פיקה. על פי דיווח של "ספורט", הבלם חשב שדמבלה יכול היה לעשות יותר כדי למנוע את המסירה לאריץ אדוריץ בשער הדרמטי ביום שישי ו"שטף" אותו בחדר ההלבשה. "דמבלה נותר ללא מילים והוריד את הראש בייאוש", נכתב.

הפציעה של דמבלה מצטרפת להיעדרות של לואיס סוארס, שנפצע והוחלף בדקה ה-31 ביום שישי ויחמיץ בוודאות את המשחק מול בטיס בקאמפ נואו ביום ראשון הקרוב. החלוץ האורוגוואי נפגע ברגלו הימנית ויעבור בדיקות נוספות כדי לדעת כמה זמן ייעדר, אבל אישר כי לא יוכל לשחק במחזור הקרוב. גם הכוכב הגדול ליאונל מסי טרם חזר לאימונים מלאים ולכן ארנסטו ואלוורדה בבעיה גדולה מבחינה התקפית. המאמן לא רצה לזרז את חזרתו של מסי, אבל ההיעדרות של סוארס ודמבלה מותירה אותו עם אופציות מוגבלות למדי.

עוסמאן דמבלה, ברצלונה פצוע. GettyImages
גם פציעה וגם נזיפה. עוסמאן דמבלה/GettyImages

בינתיים, אתר RAC1 הקטלאני מדווח על פגישה בנוכחות צמרת הנהלת ברצלונה ובה הוחלט על הגשת הצעה סופית ואחרונה על ניימאר. פריס סן ז'רמן הקשיחה את עמדותיה, אבל בברצלונה לא מוותרים ומתכוונים להגיש הצעה כתובה כדי לזכות בשירותיו של הכוכב הברזילאי ולהחזירו לקאמפ נואו. על פי הדיווח, במועדון "קיימת אופטימיות" שההצעה הזו תתקבל.

המטרה של ברצלונה היא השאלה לעונה אחת ורכישה בקיץ הבא, כשמכירה של שחקן כלשהו לפ.ס.ז' (ככל הנראה איבן ראקיטיץ') עשויה להקל על העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully