וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וצ'לסי כבר עוקבות: הכישרון בן ה-16 שמשגע את ספרד

על פדרי שמעתם? ילד הפלא של לאס פלמאס הספיק לערוך בכורה בליגה השנייה בספרד ולסחוט אינספור מחמאות. מאמנו פפה מל: "ננסה ליהנות ממנו כל עוד אתם יכולים". סעיף השחרור: 30 מיליון יורו

פלייר פדרי שחקן לאס פלמאס/אתר רשמי

בווידאו: מיטב הביצועים של פדרי מהעונה הנוכחית

ניימאר? גארת' בייל? חאמס רודריגס? בימים האחרונים בספרד עוסקים בכלל בשחקן אחר, שסביר להניח שמעולם לא שמעתם עליו. קוראים לו פדרי גונסאלס, והוא נולד בנובמבר 2002. פדרי, שמשחק בעמדת הקשר, ערך ביום ראשון האחרון את משחקו הראשון אי פעם בקבוצה בוגרת, כשפתח בהרכב של לאס פלמאס בהפסד להואסקה, במסגרת המחזור הראשון בליגה השנייה בספרד.

בכך הפך פדרי לשחקן הצעיר ביותר בתולדות לאס פלמאס באחת משתי הליגות הבכירות, כשעלה להופעת הבכורה שלו בגיל 16, 8 חודשים ו-24 ימים.

פדרי היה יוצא מהכלל בהפסד להואסקה. הוא לא הפסיק לרוץ, ביקש את הכדור, כדרר היטב, שיתף את חבריו וזכה לתשואות הקהל בכל נגיעה שלו בכדור. מדובר בהמשך ישיר ליכולתו במשחקי קדם העונה, שגם בהם היה נהדר.

ברצלונה מתעניינת

בספרד מדווחים שנציגים של ברצלונה וצ'לסי עקבו אחר הכישרון הצעיר במשחק הליגה האחרון. בעקבות זאת, כך על פי הדיווח, החליט בעלי לאס פלמאס לשנות את סעיף השחרור שלו ל-30 מיליון יורו, לפחות עד לתום חוזהו ב-2024. למרות זאת, טוענים בספרד שבעקבות הקשיים הכלכליים של לאס פלמאס, פדרי עשוי להימכר תמורת עשרה מיליון יורו "בלבד".

בנוסף למשחקים בלאס פלמאס העונה בליגה הספרדית השנייה, פדרי צפוי לקחת חלק גם במונדיאל עד גיל 17 שייערך בברזיל, ביחד עם נבחרת ספרד.

איך תיאר זאת מאמן לאס פלמאס, פפה מל? "תיהנו ממנו כל עוד אתם יכולים. למזלנו או לשמחתנו, הוא לא יישאר פה לעוד זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully