וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה ישן על כורסא בשדה התעופה בספרד במשך כ-5 שעות

עוד תקרית ביזארית מבית היוצר של הצרפתי: שחקנה של ברצלונה אמור היה לטוס לסנגל, אך נרדם למספר שעות ופספס את המטוס. מסי וסוארס לא צפויים להיות כשירים גם לבטיס

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

מה יהיה עם עוסמאן דמבלה? שחקן הכנף הצרפתי של ברצלונה, שהספיק להסתבך בלא מעט תקריות בשנתיים שלו בברצלונה, מככב שוב בכותרות בספרד. הפעם, דמבלה שנפצע בהפסד של קבוצתו 1:0 לאתלטיק בילבאו במחזור הפתיחה בספרד, הגיע לשדה התעופה לאחר המשחק, שם היה אמור לפגוש את אחיו ולטוס איתו ליום אחד בסנגל.

דמבלה ראה שאחיו מתעכב, והחליט לנמנם על אחת הכורסאות במתחם הטיסות הפרטיות בשדה התעופה בברצלונה. בסופו של דבר אחיו לא הגיע, ודמבלה ישן לא פחות מ-5 שעות (!) על הכורסא בשדה. המטוס כמובן, יצא בלעדיו. אתמול הוא כבר חזר לאימוני הקבוצה, אך התקשה להתאמן בעקבות הפציעה שספג, שתגרום לו להיעדר כחמישה שבועות.

לואיס סוארס עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
לא צפויים להיות כשירים גם לבטיס. סוארס ומסי/רויטרס

אחרי שזכתה באליפות די מרשימה אשתקד, ברצלונה פתחה את עונת 2019/20 בצליעה עם הפסד דרמטי במחזור הפתיחה 1:0 בבילבאו. אלא שההפסד הזה לא היה הדבר הכי גרוע שקרה לקבוצה בשבוע האחרון. הקטלאנים, שכזכור שיחקו בלי מסי הפצוע, איבדו במשחק הזה את לואיס סוארס שנפצע ואתמול הם התבשרו שעוסמאן דמבלה שנפצע באימון ייעדר לפחות חמישה שבועות.

מכת הפציעות הזו מותירה את ברצלונה רק עם אנטואן גריזמן כחלוץ היחיד שנותר כשיר ועל פי הדיווחים שמגיעים מספרד סוארס ומסי לא יהיה כשירים גם למשחק במחזור השני שבו תארח בארסה את בטיס ביום ראשון (22:00). ב"אל מונדו" טוענים שסוארס צלע אתמול ולא יכול להתאמן. מסי ממשיך להתאמן בנפרד וגם הוא בספק גדול ליום ראשון, אלא שלגביו יש סיכוי סביר יותר שהוא יהיה בסגל ויתחיל את המשחק על הספסל.

אם השניים אכן לא יעמדו לרשותו של ארנסטו ואלוורדה, המאמן יצטרך לאלתר ולהיות גמיש במיוחד. סרג'י רוברטו עשוי במצב כזה לשחק בחולייה הקדמית יחד עם קרלס אלניה וגריזמן. גם קרלס פרס ששודרג לקבוצה הבכירה מקבוצת המילואים ומציג יכולת טובה, עשוי לפתוח. ומה לגבי סרג'יו בוסקטס? ואלוורדה הפתיע כשהותיר את הקשר המצטיין שלו 90 דקות על הספסל בהפסד לבילבאו והעדיף על חשבונו שחקנים כמו אלניה וסרג'י. בוסקטס צפוי לחזור להרכב מול בטיס, אחרת יתחילו להישאל הרבה מאוד שאלות בספרד ויעלו ספקולציות, האם הכוכב נמצא בדרך החוצה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully