וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לסגל, מחוץ לתוכניות: קאריו בדרך החוצה מהפועל באר שבע

29.8.2019 / 13:06

החלוץ הספרדי לא נכלל בסגל של ברק בכר על אף היעדרותו של נייג'ל האסלביינק, ובקבוצה כבר מחפשים לו מחליף למרות שחתם רק הקיץ לשנתיים. קבהא, ספורי ושהר ברשימת ההמתנה של הנבחרת

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- חוסה אנחל קאריו מחוץ לסגל הפועל באר שבע לפיינורד

- הספרדי לא בתוכניות של ברק בכר, והקבוצה כבר מחפשת מחליף

- מרואן קבהא, רמזי ספורי ובן שהר ברשימת ההמתנה לסגל הנבחרת

- בכר צפוי לפתוח רק עם קשר אחורי אחד נגד ההולנדים

seperator

חוסה אנחל קאריו צפוי לסיים בקרוב את דרכו בהפועל באר שבע. למרות שהערב (חמישי, 20:30, ספורט 1) יחסר ברק בכר בגומלין מול פיינורד את נייג'ל האסלביינק בגלל צהובים, הוא השאיר את החלוץ הספרדי מחוץ לסגל. בכר יעלה בהתקפה עם ניב זריהן ובן שהר כשהם מקבלים תמיכה מרמזי ספורי וג'ימי מרין, וכאמור על הספסל לא יישב קאריו או כל חלוץ אחר. מדובר במסר מאוד חד וברור לחלוץ שקיבל צ'אנסים במהלך הקיץ ואף פתח במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים, אבל יכולתו לא מספיקה לרמה שהפועל באר שבע מבקשת.

לקאריו יש חוזה לשנתיים בהפועל באר שבע וקרוב לוודאי שהוא ידרוש פיצוי כספי כדי שבאר שבע תתיר את חוזהו. בבאר שבע כבר מחפשים חלוץ זר אחר.

עוד בוואלה!

קאריו לא פורה: חוסה אנחל קאריו ממש לא מתאים להפועל באר שבע

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה עם שחקן הפועל באר שבע חוסה אנחל קאריו. דני מרון
לא עומד בציפיות. קאריו/דני מרון

בכר צפוי לעלות הערב רק עם קשר אחורי אחד, מרואן קבהא, כשלידו ישחק יותר קדימה נאור סבג. רביעיית ההגנה צפויה לכלול את בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טהא ושון גולדברג.

בבאר שבע קיבלו הודעה מההתאחדות לכדורגל כי מרואן קבהא, רמזי ספורי ובן שהר נכללים בסגל המורחב של אנדי הרצוג ובמידת הצורך הם יוקפצו לסגל.

בעניין אחר: הבוקר התקיים אימון משותף של מחלקת הנוער של הפועל באר שבע עם מאמני פיינורד לטובת ילדי המחלקה. בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת אמרה על כך: "אני שמחה שהמשחקים שלנו באירופה מאפשרים לנו ליצור קשרים עם קבוצות רבות ביבשת, מה שבא לידי ביטוי ביומיים של אנשי פיינורד בישראל. ההולנדים ביקרו בפרויקטים הקהילתיים שלנו והעבירו מספר פעילויות, שאני בטוחה שיוכלו לעזור לנו במחלקת הנוער בהמשך הדרך. זו זכות שלנו ללמוד ולשתף פעולה עם מועדון בעל מסורת כזו מפוארת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully