וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדורגל בבאר שבע מסוכן לבריאות": פיינורד מתכוננת "להיצלות בחום של טרנר"

ההולנדים חוששים ממזג האוויר במשחק הגומלין (20:30, ספורט 1). בתקשורת המקומית כתבו: "זו הדאגה העיקרית של יאפ סטאם"

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

פיינורד לא מקלה ראש בהפועל באר שבע לקראת משחק הגומלין הערב (חמישי, 20:30, ספורט 1) בפלייאוף העלייה לליגה האירופית. ההולנדים אמנם מגיעים למשחק עם יתרון 0:3 מהמשחק הראשון, אבל מתכוונים להופיע בהרכב חזק ונשמעים מוטרדים למדי ממזג האוויר באצטדיון טרנר.

אנחנו רוצים להתרגל למזג האוויר. לכן אנחנו צריכים לשתות, לאכול ולצרוך סוכר כדי שתהיה לנו מספיק אנרגיה. נצטרך לדעת להתמודד עם זה גם במהלך המשחק, מה שאומר שיהיו רגעים שניתן ליריבה לשלוט בכדור. נצטרך להיות חכמים", אמר אמש יאפ סטאם במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

אצטדיון טרנר, באר שבע. ברני ארדוב
מומלץ להצטייד במים. אצטדיון טרנר/ברני ארדוב

גם בתקשורת ההולנדית החום הכבד היה הנושא המרכזי לקראת המשחק. באתר AD פורסמה כתבה נפרדת על מזג האוויר בישראל תחת הכותרת "פיינורד מתכוננת להיצלות בתנור של הפועל באר שבע, הקרוי אצטדיון טרנר".

"כל כך חם השבוע בבאר שבע, שלשחק כדורגל באמצע היום נחשב מסוכן מבחינה בריאותית. לכן פיינורד הגיעה לישראל כבר ביום שני - יאפ סטאם לא מתכוון לקחת שום סיכון בעניין הזה", נכתב.

"בתל אביב מזג האוויר נחמד יותר, ובכלל מדובר בצד היפה יותר של ישראל. השחקנים יהנו מאווירה יותר נעימה שם, ויאפ סטאם מקווה שזה יעזור לו לכבוש שער מוקדם בטרנר כדי להכריע את המפגש לפני המחצית השנייה", ציינו.

עוד בוואלה!

ברק בכר: "אם הכול יתחבר, נוכל להרעיד את כל אירופה". ההפתעה: נאור סבג בהרכב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully