וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור מליקסון עושה מאמצים כדי לחזור לפעילות

27.8.2019 / 6:58

הקשר עדיין רחוק מכשירות מלאה, אך עורך אימונים אינטנסיביים יותר. בכר עדיין לא החליט אם לעלות בהרכב החזק ביותר מול פיינורד

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קשר הפועל באר שבע מאור מליקסון עושה מאמצים גדולים כדי לחזור לפעילות מלאה. מליקסון, שמתאמן בבית האדום, עדיין רחוק מלחזור לאימונים מלאים, אבל הוא עורך אימונים יותר אינטנסיביים ולפי גורמים בקבוצה, הוא גם עובר כל הזמן בדיקות רפואיות כדי לנהל מעקב אחר התקדמות החלמתו. בהפועל באר שבע לא מלחיצים את הקשר הוותיק ומתכוונים להמשיך ולתת לו את כל הזמן והכלים כדי לנסות ולחזור למגרשים.

בתוך כך, יצטרך המאמן ברק בכר להחליט באיזה הרכב הוא עולה ביום חמישי מול פיינורד בגומלין פלייאוף הליגה האירופית. מצד אחד, אחרי התבוסה בהולנד מדובר במשחק שהוא כמעט לפרוטוקול בלבד ולכן עשוי בכר ללכת על הרכב משני כדי לא לייצר עומס לקראת משחק הבית מול הפועל חדרה ביום ראשון. מצד שני, בכר צריך לקחת בחשבון אפשרות של הפתעה ואפילו חלומות על מהפך סנסציוני ולכן הוא עשוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו.

בכל מקרה, בן שהר יחזור להרכב אחרי שנכנס מצוין כמחליף שלשום בטדי. גם ניב זריהן, שלא שיחק בירושלים בגלל הרחקה, צפוי לפתוח מול ההולנדים.

שיר צדק ועמראן אלקרינאוי ממשיכים להתאמן לבד.

מאור מליקסון הפועל באר שבע. לירון מולדובן
בבאר שבע ייתנו לו את כל הזמן והכלים כדי להתאושש. מליקסון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully