וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "בלומפילד נראה מדהים, זה טוב לנו כמועדון שיש לנו בית"

29.8.2019 / 18:10

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת משחק הבכורה באצטדיון המשופץ בראשון נגד בני יהודה. גלזר: "כולם מכירים את העוצמות של בלומפילד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בני יהודה ביום ראשון. יותר מ-3,000 כרטיסים נמכרו לטובת אוהדי מכבי תל אביב שיצטרפו אל 19 אלף האוהדים של הקבוצה שרכשו מינויים. ביחד עם אוהדי בני יהודה ההערכה היא כי בבלומפילד יהיו ביום ראשון 25 אלף צופים.

ולאדן איביץ' אמר: "בני יהודה ניצחה אותנו פעמיים בעונה שעברה, בוודאי שאנחנו מכבדים אותם. שחקנים עזבו אותם, אבל הסגנון שלהם נשאר זהה. המטרה שלנו בכל משחק ברורה - לנצח ולהשיג שלוש נקודות". על בלומפילד המשופץ: "האצטדיון נראה מדהים. זה טוב לנו כמועדון שיש לנו בית. אנחנו לא יכולים לחשוב יותר מדי על האצטדיון ועל הקהל. האוהדים יכולים לעזור לנו, כמו בכל משחק, אבל העבודה שלנו היא להתרכז בלנצח". הסרבי שוב נשאל על ההדחה הכואבת מאירופה ואמר: "אנחנו לא מרוצים מזה, כמובן. אבל דיברנו כבר הרבה על המשחק נגד סודובה, שיחקנו טוב והפסדנו, זה קורה לעיתים נדירות וזה קרה לנו. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, להיות שקטים, ולעבוד קשה". איביץ' נשאל מדוע לדעתו דור מיכה לא בסגל הנבחרת וענה: "אני לא יודע, אני לא מאמן הנבחרת. לכל מאמן יש רעיונות משלו. אני הייתי שואל למה שחר פיבן לא בסגל? לדעתי הוא הבלם הטוב בישראל".

דן גלזר דיבר על החזרה לבלומפילד: "לא צריך להזכיר לכולם מה זה בלומפילד ומה העוצמות שלו. אני בטוח שהוא יהיה מלא עם אוהדים צהובים שידחפו אותנו זה יהיה מדהים. בני יהודה היא קבוצה טובה שתמיד יודעת מה היא רוצה מעצמה, אבל אני בטוח שהצוות המקצועי יכין אותנו כמו שצריך. נכשלנו באירופה, זאת עובדה ואי אפשר להתחבא מזה. מה שיפה בכדורגל הוא שאפשר לעשות סוויץ' מהיר. זה מאכזב, אבל צריך להתרכז בלהתקדם ממשחק למשחק ולהשיג את המטרות שלנו. חדר ההלבשה שלנו מורכב מאנשים מדהימים, אנחנו חברים טובים על המגרש ומחוצה לו".

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הקאמבק שלו ושל ניקוליץ' מתקרב. גולסה/אדריאן הרבשטיין

חמישה חודשים מאז הושבת בשל קרע בגיד המפשעה, חזר אתמול בערב אורוש ניקוליץ' להתאמן בצורה מלאה עם מכבי תל אביב. הקשר הסרבי לא שיחק גם לפני כן ולמעשה הוא כבר שמונה חודשים שחקן מכבי תל אביב אך טרם הופיע בשורות הקבוצה. לפני חמישה חודשים הוחלט לנתחו ורק אתמול הוא התאמן עם כל הקבוצה אחרי שבמשך מספר שבועות התאמן לבד.

גם אייל גולסה כבר מתאמן בצורה מלאה, אחרי שגם הוא החסיר חלקים רבים מהעונה שעברה. שניהם ייכנסו לרוטציה של מכבי תל אביב אחרי פגרת הנבחרת, וגם איביץ' דיבר עליהם במסיבת עיתונאים והיה אופטימי לגבי חזרתם הקרובה למגרשים.

עוד בוואלה!

איביץ' מודאג: "חייבים לשנות משהו בגישה. אם לא נעשה את זה, נשלם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully