וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי חכמון בהתבטאות ראשונה: "טעיתי, למדתי, אסיק מסקנות"

28.8.2019 / 11:30

השופט שספג ביקורות קשות אחרי הטעויות בהפסדה של קרית שמונה לבני יהודה, מספק הבטחה ("אחזור טוב יותר") ומודה לרונית תירוש ("מעולם לא היה לנו יו"ר תומך כמוה")

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

בווידאו: תגובות בתום המשחק של הפועל ת"א ונתניה

ימים לא פשוטים עוברים על השופט אלי חכמון. מאז יום ראשון בלילה, עם סיום המשחק הדרמטי בו ניצחה בני יהודה את עירוני קרית שמונה בדקה ה-98, השופט נמצא תחת מתקפה תקשורתית שבראשה בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי. כזכור, הוועדה המקצועית של איגוד השופטים קבעה כי חכמון טעה בשליפת הכרטיס האדום לאמיר בן שמעון בדקה ה-35 ושגה גם בהחלטה שקיבל לא לאמץ את המלצת השופט אוראל גרינפלד שישב על ה-VAR.

חכמון סיפר הבוקר לוואלה! ספורט: "כשבחרתי להיות שופט לקחתי בחשבון שיהיו גם ימים כאלה. אנחנו בני אדם. אני 20 שנה שופט, לצד ימים נפלאים יש גם רגעים כאלה. אני רוצה להגיד תודה ליו"ר האיגוד רונית תירוש. מצד אחד היא ידעה לבקר ולהגיד שטעיתי, וזה בסדר כי כך צריך להיות, ומצד שני היא ידעה לחבק ולהגיד מילה טובה כי היא יודעת שאנחנו בני אדם ושההחלטות שקיבלתי היו מקצועיות וללא שיקולים זרים. הלוואי שיהיו באיגוד עוד אנשים כמוה. אני 20 שנה שופט ומעולם לא היה יו"ר תומך, אנושי ואמיתי כמו רונית תירוש".

חכמון, שלא שובץ למחזור הקרוב ולא ברור האם באיגוד יסתפקו במחזור הזה כעונש או שלא ישבצו אותו גם לאחר פגרת הנבחרת, סיכם את הפרשה: "טעיתי, למדתי, אסיק מסקנות ואחזור טוב יותר למגרשים".

בעניין הניקוד, עליו פורסם כאן בהרחבה השבוע, שופט שלא מקבל את המלצת שופט ה-VAR ומתברר שטעה בכך, יורדות לו 10 נקודות. משמע: כפול מחמש הנקודות שהיו יורדות לו אם היה מודה בטעות ומקבל את המלצת ה-VAR. על כך אמרו באיגוד: "שופטים מעתה יחשבו היטב האם לא כדאי להם לאמץ את ההמלצה של שופטי ה-VAR".

השופט אלי חכמון. ברני ארדוב
"כשבחרתי להיות שופט לקחתי בחשבון שיהיו גם ימים כאלה". חכמון/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אלי חכמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully