וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מכירת פרץ עדיין ריאלית, קארצב מועמד לקרית שמונה

27.8.2019 / 6:51

במכבי ת"א מאמינים שעדיין ניתן למכור את הקשר, אך יצטרכו להתגמש במחיר לקראת סגירת החלון. קארצב רוצה לקבל יותר דקות במקום אחר. בקבוצה התרשמו מבית"ר: "תסכן אותנו מאוד העונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר מכבי תל אביב עדן קארצב מעוניין לצאת לעונה נוספת כמושאל על מנת שישחק בצורה קבועה ומסודרת בליגת העל ולא יאבק בכל מחזור על מקום בסגל. השחקן שהתקדם מאוד בעונה שעברה כמושאל בהפועל חדרה, רוצה להמשיך לעונה נוספת בחוץ על מנת להשתפשף.

בניגוד לאילון אלמוג ולמתן חוזז שכבר התקבלה במכבי תל אביב החלטה שהם יישארו, ולראיה הם כבר שיחקו הקיץ, קארצב עשוי לקבל את האור הירוק אם כי מה שמעכב את ההחלטה אלה המגעים שנמשכים למכירת דור פרץ. כל עוד חלון ההעברות באירופה פתוח, אופציית מכירת פרץ נמצאת על השולחן.

ההערכה היא שאם מכבי תל אביב תסכים להתפשר על המחיר, המכירה היא עדיין תרחיש אפשרי. קארצב עצמו לא רוצה שהעונה הקרובה שלו תהיה תלויה במכירת פרץ, אבל בשלב הזה אין לו יותר מדי ברירות אלא להמתין. קבוצות רבות בליגת העל מעוניינות בשאילת קארצב, אבל לעירוני קרית שמונה יש סיכוי גבוה לקבל אותו בהשאלה. קארצב מוכן למעבר צפונה גם אם זה כרוך בהתנתקות מביתו שבנתניה ובקרית שמונה רוצים אותו מאוד.

שחקן מכבי תל אביב עדן קארצב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מחכה לראות מה יעלה בגורלו של דור פרץ. עדן קארצב/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תשוב היום להתאמן אחרי שמאמנה ולאדן איביץ' העניק לשחקנים חופש למנוחה מאז המשחק מול סקציה נס ציונה במוצ"ש. בקבוצה היו מרוצים מהופעת הקו האחורי ונראה כי הרביעייה תקבל אשראי גם לדרבי הקטן של תל אביב מול בני יהודה ביום ראשון. גם השוער דניאל טננבאום צפוי להמשיך אפילו אם אנדראס יאניוטיס יהיה כשיר. טננבאום הציג יכולת טובה כמחליף בשני המשחקים שהוא שיחק ובמכבי תל אביב לא ימהרו להוציא אותו מהשער.

בקבוצה התרשמו מאוד מהיכולת של בית"ר ירושלים שלשום בתיקו מול הפועל באר שבע וגורם במועדון אמר: "בית"ר ירושלים תאתגר אותנו מאוד העונה. נבנתה שם קבוצה מאוד מסוכנת. הם יכולים לסכן אותנו מאוד העונה".

עוד בוואלה!

הקו הלוחמני נמשך: איביץ' ביקר את השחקנים, במכבי תל אביב גיבו אותו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully