וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ניימאר: נציגי פריס סן ז'רמן וברצלונה נפגשו

אריק אבידל וחאבייר בורדאס נפגשו הערב עם נציגי פ.ס.ז' כדי לסגור עסקה שבמסגרתה הקטלאנים ישלמו 100 מיליון יורו ובנוסף יעבירו את פיליפה קוטיניו ואיבן ראקיטיץ'. שני הצדדים צפויים להיפגש שוב ביום שישי בכנס של ועידת אופ"א בליברפול

רויטרס

ניימאר בדרך לברצלונה, והפעם זה רציני ביותר. אחרי כל שלל הדיווחים על מעבר אפשרי לריאל מדריד בימים האחרונים, במועדון הקטלאני העבירו הילוך כדי לסגור את העסקה ונציגים של המועדון בראשות אריק אבידל כבר הגיעו לפריס ונפגשו עם נציגי הקבוצה הצרפתית, וביניהם לאונרדו, כדי לדון על תנאי ההעברה. המשלחת של ברצלונה כוללת גם את חאבייר בורדאס ואנדרה קרי המתווך שהיה פעיל בעסקה הקודמת שהנחיתה את ניימאר בברצלונה ב-2013 ויש לו קשרים טובים עם המשפחה.

בברצלונה עדיין לחוצים מהחיזור של ריאל מדריד אחרי השחקן ורוצים כבר לסיים את הסאגה הגדולה של הקיץ. כרגע הדיבור על המתווה של העסקה הוא שברצלונה תעביר לפריס את פיליפה קוטיניו, שסוכנו קיה ג'ורבצ'יאן גם נמצא בבירת צרפת, ואת איבן ראקיטיץ' וסכום כסף נוסף של בסביבות 100 מיליון יורו בתמורה לניימאר, שקיבל אישור להיעדר מהאימון היום והוא בכלל נמצא עכשיו בנופש בפורטוגל יחד עם אביו.

ניימאר ואביו נופשים בפורטוגל

העיתונאי הנחשב מרסלו בכלר טוען שפריס תקשיב להצעה של ברצלונה ולאחר מכן תיפגש עם נציגי ריאל מדריד כדי לראות אם הם יכולים/רוצים לתת הצעה גבוהה יותר. בתקשורת הצרפתית טוענים שתומאס טוכל מאמן פריס דרש שעוסמאן דמבלה יגיע לקבוצה שלו כחלק מהעסקה, אבל הקיצוני של נבחרת צרפת מסרב לעשות את המעבר הזה. אחרי מספר שעות של מו"מ קדחתני, הפגישה הסתיימה ללא סיכום ממשי. שני הצדדים צפויים להיפגש שוב בכנס של ועידת אופ"א שייערך בליברפול ביום שישי. לפגישה הזו יגיעו גם הבוסים הגדולים ג'וספ ברתומאו ונאסר אל חלאיפי ואז ייתכן שנקבל פריצת דרך שתביא לסופה של הסאגה.

עוד בוואלה!

בספרד חושפים: ההצעות של ברצלונה וריאל מדריד על ניימאר - והמשכורת שהוגשה לו

לכתבה המלאה
ניימאר עם ליאונל מסי בחימום שחקני ברצלונה. רויטרס
לוחש על אוזנו של ברתומאו מאחורי הקלעים. מסי עם ניימאר/רויטרס

גם מסי מתפקד על תקן של מתווך

עד כמה גדולים מאמצי השכנוע של ברצלונה כעת? עד כדי כך שליאו מסי התקשר בכבודו ובעצמו לניימאר כדי לדבר על ליבו - על פי "מארקה".

"מסי התקשר לניימאר בשעות האחרונות ודרש ממנו לא לחתום בריאל מדריד", נכתב הבוקר (שלישי) בעיתון הספרדי הפופולרי, וצוין ש"מסי ממש לא רוצה לראות את חברו הטוב משחק עבור היריבה השנואה של ברצלונה. היחסים בין השניים מצוינים, גם אחרי שניימאר עזב. אלו יחסים שחורגים מגבולות המקצוע והספורט, אלא חברות ואחווה אמיתית. לכן בברצלונה משוכנעים ששיחת הטלפון של מסי תכריע את הכף לטובתם".

גם ב"אס" טוענים שמי שעומד מאחורי הקלעים במגעים בין ברצלונה לפ.ס.ז' על ניימאר הם חבריו הטובים לאו מסי ולואיס סוארס. "ברתומאו הסכים לשקול זאת ברצינות רק אחרי שמסי וסוארס פנו אליו וביקשו להחזיר אותו", צויין.

מה שממשיך לעכב את הקאמבק של ניימאר לברצלונה הם היחסים הרעועים בין המועדון לבין פריס סן ז'רמן. על פי "מארקה", התחושות בקרב בכירי ברצלונה הן שפ.ס.ז' החליטה למכור את ניימאר לריאל ולא לברצלונה, ומוכנה לעשות ויתורים גדולים בשביל זה.

שחקני פריס סן ז'רמן ניימאר, מרקו וראטי חוגגים. רויטרס
גם הוא כבר נפרד, בערך. וראטי עם ניימאר/רויטרס

גם ריאל ממשיכה לשמור על אופטימיות, ומקווה שהזמן והמשא ומתן התקוע בין ברצלונה לפ.ס.ז' ישחקו לטובתה. בין ריאל לפ.ס.ז' שוררת מערכת יחסים בריאה בהרבה, ולכן המגעים עם מנכ"ל פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי מתנהלים בקלות יתרה. אמש התייחס גם שחקן העבר לאפשרות שניימאר ישחק בריאל, ואמר ש"עם ניימאר והזאר, ריאל תזכה בליגת האלופות בקלות".

כך או כך, עזיבת ניימאר את פריס סן ז'רמן כבר נראית בלתי נמנעת. אמש אמר מרקו וראטי ל"ל'אקיפ" ש"אני וניימאר מאוד קרובים, היתה לו תרומה עצומה לפריס, ואני חושב שהדבר הכי טוב עבורו הוא לייצר שקיפות, ולומר האם הוא מתכנן להישאר או לעזוב. אני כמובן אשמח שיישאר, אבל זה כבר תלוי בו ובמועדון".

לואיס פרננדס, מאמן פ.ס.ז' (ונבחרת ישראל) לשעבר, טען אמש ש"ניימאר החליט לעזוב כבר לפני חודש או חודשיים. הוא מאמין ששתי העונות האחרונות לא היו מספיק טובות מבחינה אישית וקבוצתית, והיו גם כמה אמירות מצד בכירים בפריס סן ז'רמן שהוא ממש לא אהב".

מצד שני, פרננדס טוען ש"אני לא חושב שברצלונה או ריאל מדריד יכולות או רוצות לשלם לניימאר את הסכומים שהוא מקבל כאן בפריס. הוא יצטרך לעשות פשרות משמעותיות כדי לשחק באחת מהקבוצות הללו".

אוהדי פריס סן ז'רמן נגד ניימאר. צילום מסך
גם האוהדים דוחקים אותו החוצה. המחאה נגד ניימאר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully