וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' פתחה עונה עם ניצחון קל, מחאת "אנטי ניימאר" ביציעים

אוהדי האלופה הניפו שלטים בגנותו של הברזילאי ("ז**ין מכאן") וקיללו אותו במהלך ה-0:3 על נים. קבאני, אמבפה ודי מריה כבשו. 1:2 לליל על נאנט

צילום: ארסנל

בווידאו: ניקולא פפה בארסנל

את העונה הקודמת החלה פריס סן ז'רמן עם 14 ניצחונות ליגה רצופים, בדרך לאליפות קלילה. את הניצחון הראשון שלה לעונת 2019/20 היא השיגה הערב (ראשון) עם 0:3 ביתי על נים, כשעיקר העניין היה ביציעי פארק דה פראנס, שם האוהדים קיללו והניפו שלטים בגנותו של ניימאר. הברזילאי כאמור לא נכלל בסגל וצפוי לעבור בקרוב לריאל מדריד או ברצלונה. סגנית האלופה ליל פתחה עונה עם 1:2 ביתי על נאנט, בעוד מחזיקת גביע הליגה שטרסבורג והעולה החדשה מץ נפרדו ב-1:1.

פריס סן ז'רמן - נים 0:3

טיאגו סילבה הציג את גביע אלוף האלופים ועל המגרש זכו האוהדים לחזות לראשונה בשניים משחקני הרכש, עבדו דיאלו ופאבלו סראביה, אבל האיש המדובר ביותר (ובעיקר המושמץ ביותר) בפארק דה פראנס היה ניימאר. בצל הדיווחים על התקדמות במגעים עם ברצלונה, אוהדי פריס סן ז'רמן הניפו שלטים הקוראים לברזילאי לעוף מהעיר ("ז**ין מכאן") וקיללו אותו בשלל שפות. באופן סמלי למדי, השער הראשון של האלופה העונה הגיע מהנקודה הלבנה, וניימאר לא היה שם כדי לריב עם אדינסון קבאני.

סראביה הרים קרן בדקה ה-24, קיליאן אמבפה התכופף ברחבה והכדור פגע בידו של פאבלו מרטינז. השופט נזקק לסיוע ה-VAR כדי לקבוע פנדל, וקבאני בעט אותו פנימה. שער ליגה מספר 135 לחלוץ האורוגוואי במדי פ.ס.ז', והוא הראשון שעושה את זה במועדון אחד בצרפת מאז אלן ז'ירס בבורדו (1986). פול ברנרדוני סיפק כמה הצלות יפות והשאיר לנים תקווה להשיג שוויון סנסציוני, אבל בדקה ה-56 הגיע שער הבכורה של אמבפה לעונה זו, אחרי כדור מצוין של מרקיניוס לחואן ברנאט שבישל משמאל. 13 דקות לאחר מכן עבר מלך השערים לתפקיד המבשל ומצא בצד ימין את המחליף אנחל די מריה שהבקיע בקלות. כמו בעונה הקודמת (מול קון), פ.ס.ז' חוגגת שוב 0:3 ביתי במחזור הפתיחה. רק הפעם בלי ניימאר.

עוד בוואלה!

"ברצלונה האיצה את המגעים עם פריס סן ז'רמן בנוגע לניימאר"

לכתבה המלאה
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן בועט פנדל. רויטרס
כמו אלן ז'ירס לפני 33 שנה. אדינסון קבאני כובש/רויטרס
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן, מאחוריו מרקו וראטי. AP
נהנה גם בלי ניימאר. קיליאן אמבפה/AP

ליל - נאנט 1:2

בזמן שניקולא פפה ערך בכורה במדי ארסנל, אחד ממחליפיו בליל סיפק את הסחורה עם הופעת בכורה משובחת. מדובר בחלוץ הניגרי ויקטור אוסימן, שפתח בהרכב בהיעדרו של לואיק רמי המורחק והראה שיש על מי לבנות עם צמד נהדר. חלוץ הרכש השתלט על כדור ארוך של ז'וזה פונטה וכבש בדקה ה-19, ובדקה ה-80 הכריע את המשחק כשברח לשומר שלו וירה פנימה מזווית קשה. נאנט, שהחליפה מאמן בשבוע שעבר עם מינויו של כריסטיאן גורקוף במקום ואהיד חלילודז'יץ', איבדה את הרכש מרכוס קוקו כבר בדקה ה-15 בגלל פציעת ברך קשה (ככל הנראה קרע ברצועות) והשיגה שוויון זמני בלבד עם בעיטה מרחוק של אנדריי ז'ירוטו, שפגעה ברגל של זקי צ'ליק ונכנסה פנימה בדקה ה-51.

שטרסבורג - מץ 1:1
לשטרסבורג: אדריאן תומאסון (21). למץ: חביב דיאלו (47)

ויקטור אוסימן שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
פתיחה מבטיחה. ויקטור אוסימן/רויטרס
יוסוף יאזיג'י שחקן ליל עם אוהדי טרבזונספור. רויטרס
גם הוא ערך בכורה בליל. יוסוף יאזיג'י עם אוהדי טרבזונספור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully