וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה האיצה את המגעים עם פריס סן ז'רמן בנוגע לניימאר"

על פי דיווחים, פ.ס.ז' מוכנה כעת לקלוט את קוטיניו אך עדיין מציבה דרישות גבוהות בפני הקטלאנים. בספרד טוענים שריאל מדריד פייבוריטית

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג בסאו פאולו

חרף הדיווחים על כך שריאל מדריד הפכה פייבוריטית מובהקת במירוץ להחתמת ניימאר, בצרפת טוענים הערב (ראשון) כי ברצלונה חזרה לתמונה. הקטלאנים האיצו את השיחות עם פריס סן ז'רמן, כשהשינוי המרכזי מגיע דווקא מאלופת צרפת: בפריס הסכימו ששחקן נוסף ייכלל בעסקה - ככל הנראה פיליפה קוטיניו, עימו הם מנהלים כעת מגעים.

בספרד, עם זאת, משמיעים קולות קצת אחרים. על פי "ספורט" הקטלאני, "פריס סן ז'רמן מנסה לכפות על ברצלונה תנאים דרקוניים עם עד שלושה שחקנים בעסקה וסכום כסף גבוה. כרגע הסיכום נראה רחוק ובפריס כבר הזהירו את ברצלונה שמדריד מעוניינת בשחקן והמגעים כבר החלו". אחת המחלוקות העיקריות בין הקטלאנים ואלופת צרפת קשורה בנלסון סמדו, אותו לא מוכנה אלופת ספרד לכלול בעסקה. כרגע, כך או כך, "פריס סן ז'רמן חוסמת את חזרתו של ניימאר לקאמפ נואו".

"זה יפגע בנו אם ניימאר יעבור ליריבה הנצחית", הודה קשר ברצלונה קרלוס אלניה. "אנחנו מקווים שהוא יחזור, הוא שחקן נהדר, אחד הטובים בעולם, ואם יגיע זו תהיה דרך מדהימה לסגור את חלון ההעברות.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר עם קיליאן אמבפה באימון. רויטרס
איפה הוא יהיה עונה? ניימאר/רויטרס

"המועדון הצרפתי דוחה את כל ההצעות מברצלונה, ומנסה לקדם סיכום עם מדריד", נכתב ב"ספורט" מוקדם יותר היום. "זה עדיין לא סגור כי ניימאר מעדיף את ברצלונה, אבל כל העסק הזה הופך למאוד מסובך. פריס סן ז'רמן כבר היתה מוכרת את הברזילאי למדריד, אם לא היה תוקע את העסקה. הוא לא חותם במדריד על אף שהתנאים שמוצעים לו שם טובים יותר. החלטה צפויה תוך מספר ימים". גם על פי "אס", לבלאנקוס סיכוי גבוה יותר להשלים את העסקה, ובפניהם עומדות שלוש אפשרויות:

1. רכישה
הסיכויים לכך נמוכים, על פי דיווחים, בשל הקיץ הפורה של ריאל מדריד שכבר הוציאה 298 מיליון יורו לעומת 115 מיליון יורו שהרוויחה ממכירות שחקנים. אלופת צרפת עשויה לדרוש למעלה מ-200 מיליון יורו - סכום שהבלאנקוס פשוט לא יכולים לשלם כרגע.

2. השאלה
עם אפשרות רכישה בקיץ הבא, וכך עשויה ריאל לחמוק מחוקי הפייר פליי.

3. החלפת שחקנים
האופציה המועדפת על ריאל וגם על ברצלונה, אבל לא בטוח שעל פריס סן ז'רמן. הבלאנקוס יהיו מוכנים לכלול את חאמס רודריגס, גארת' בייל וקיילור נבאס בעסקה, אולם יותר מדי צדדים יצטרכו להסכים כדי שעסקה שכזו תצא לפועל.

ב"מארקה" ניתחו את אפקט הדומינו שעשוי להתרחש וכך, פחות או יותר, זה נראה:

פריס סן ז'רמן: תרכוש את פאולו דיבאלה מיובנטוס כמחליפו של ניימאר

יובנטוס: תרכוש את מאורו איקרדי מאינטר כמחליפו של דיבאלה

אינטר: תרכוש את אדין דז'קו מרומא כמחליפו של איקרדי

רומא: תרכוש את גונסאלו היגואין כמחליפו של דז'קו

seperator

המנהל המקצועי, לאונרדו, אישר אתמול (שבת) שאלופת צרפת מנהלת מגעים מתקדמים עם מספר קבוצות, אבל סירב לחשוף את זהותן. "חשוב לנו שכולם יבינו את מה שקורה", הסביר, והוסיף: "המגעים לעזיבתו של ניימאר מתקדמים, אני יכול לאשר את זה. יחד עם זאת, זה לא אומר שיש הסכם. אם הוא לא יימכר, הוא יישאר וישחק בפריס סן ז'רמן העונה".

הסכם, כאמור, יגיע רק אם אחת מהקבוצות המעוניינות בכוכב הברזילאי תשלם לפריסאים את הסכום שהם דורשים. כך או כך, ניימאר ממשיך לנסות לכפות על פריס סן ז'רמן למכור אותו. על פי דיווחים בצרפת, הוא מתכוון להחרים גם את משחק פתיחת העונה של הקבוצה בליגה הצרפתית נגד נים הערב בפארק דה פראנס, כאשר בכל מקרה הוא לא נכלל בסגל הקבוצה. הברזילאי נחוש לעזוב את המועדון עד סוף החודש וחושש שיגיע למצב שבו הוא יישאר ללא קבוצה עד סגירת חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully