וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה שלחה מסר לניימאר: אל תחתום בריאל, נגיש הצעה לפריס"

על רקע הדיווחים שהבלאנקוס מעוניינים בברזילאי, בספרד מנתחים את הדרמה, את הלחץ בבארסה והמסרים. קוטיניו שוב על השולחן

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג כשחקן סאו פאולו

האם ריאל מדריד באמת מעוניינת בניימאר? על פי דיווחים בספרד, ברצלונה מתקשה מאוד לצרף את שחקנה לשעבר, ולכן פריס סן ז'רמן הציעה אותו למספר קבוצות באירופה - מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ויובנטוס. ניימאר רוצה מאוד לחזור לברצלונה, האקסית האהובה שלו, אבל בארסה לא עושה צעד מספיק משמעותי בכיוונו. אתמול (רביעי) ג'רארד פיקה הצהיר שניימאר הוא זה שצריך לעשות צעד ולצאת בהכרזה רשמית, אבל בברצלונה בינתיים טוענים שלפחות בינתיים העסקה רחוקה.

בבארסה מאמינים שהמתיחות בין ניימאר להנהלת פריס סן ז'רמן ולחדר ההלבשה היא כל כך גדולה, שאין שום סיכוי שהוא יישאר שם בעונה הבאה. מנגד, בפ.ס.ז' לא אוהבים את הטריקים של בארסה, שמנסה להוריד במחיר של ניימאר ושולחת רק רמיזות ומסכסכת, ולכן הצרפתים רוצים להעביר אותו לכל קבוצה אחרת. בגלל זה לא ברור מה בדיוק עומד מאחורי הדיווחים שהוא עשוי לעבור לריאל מדריד - שאחרי סגירת החלון באנגליה, תיוותר כנראה היחידה באירופה שיכלה לעמוד בעליויות של הכוכב הברזילאי.

"אס" מדווח שמצד אחד, פלורנטינו פרס תמיד נהנה מיחסים טובים עם בעלי פריס סן ז'רמן, אל חלאיפי, ולריאל מדריד גם יש כמה נכסים טובים שהיא יכולה להציע לפריס סן ז'רמן - ביניהם גארת' בייל ולוקה מודריץ'. מצד שני, על פי "אס", ריאל מדריד בכלל בונה על קיליאן אמבפה - ולכן היא רוצה שניימאר יישאר על מנת להשאיר איזשהו סיכוי שפ.ס.ז' תשחרר את אמבפה בקיץ הבא.

עוד נטען ב"אס" שהסאגה רחוקה מלהסתיים, ולמעשה רק מסתבכת. על פי העיתונאי חאבי מיגל, "אמבפה הוא המנהיג של פריס סן ז'רמן, לפ.ס.ז' נמאס מהחגיגות של ניימאר, ניימאר התקשר למסי שיעזור לו, מסי דיבר עם ברתומאו, ברתומאו הציע לפריס רק שחקנים בטרייד, פריס סירבה, כעת לניימאר נשאר רק את פלורנטינו, אבל זידאן לא רוצה אותו, זידאן כואס על פרס שלא הצליח להביא לו את פוגבה".

מנגד, ברדיו קטאלוניה טוענים היום שברצלונה הגיבה לניסיון של מדריד, והעבירה מסר לניימאר שלא ימהר לקבל החלטות, ושהיא מתכננת להגיש עליו הצעה בשבוע הבא לפריס סן ז'רמן - שככל הנראה תכלול את קוטיניו. עם החזרה של ברצלונה מהמסע לארה"ב היא מתכננת להעלות הילוך בנושא", כך דווח בקטאלוניה.

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
ברצלונה העבירה לו מסר ברור. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully