וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר מתקרב לעזיבת פ.ס.ז', פלורנטינו פרס כבר הציע חוזה ענק

הכוכב לא נכלל בסגל לנים, לאונרדו הודה: "השיחות מתקדמות יותר מבעבר". בספרד טוענים: נשיא ריאל מדריד הציע 200 מיליון יורו לחמש עונות

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג בסאו פאולו

חרף הדיבורים על חזרה אפשרית לסגל של פריס סן ז'רמן, ניימאר לא ייקח חלק במשחק של אלופת צרפת מול נים מחר (ראשון), כשברקע השמועות על מעבר לריאל מדריד או ברצלונה הולכות וגוברות. "השיחות מתקדמות יותר מבעבר, אבל עדיין אין סיכום", הודה היום המנהל המקצועי לאונרדו במסיבת העיתונאים של המועדון. "נראה מה יקרה, כולם צריכים שזה יוכרע. כרגע הוא לא בכושר משחק, והמועדון צריך להתכונן למשחק".

תומאס טוכל סירב להתייחס לעתידו של הכוכב המתוסכל, והגיב אך ורק למצבו הרפואי: "התפקיד שלי הוא לאמן. ניימאר מתאמן כרגע, הוא עדיין קצת פצוע ולא הצליח להתאמן במשך שבוע מלא. אני לא רוצה לחשוב על העתיד כרגע, אחרת אשתגע. אני מרוכז בקבוצה שלנו ובשחקנים שיש לנו, כשדברים יקרו - אז נחשוב קדימה".

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
כולם ממשיכים לחכות. ניימאר/GettyImages

על פי דיווחים בצרפת, היעד המועדף על ניימאר הוא עדיין ברצלונה, אולם ריאל מדריד פייבוריטית במירוץ אחר הכוכב. שלושה שבועות נותרו עד סגירת חלון ההעברות, ועדיין לא ברור מה יוליד יום. על פי "מארקה", "בברנבאו משוכנעים שניימאר יהיה מעוניין לעבור הקיץ, והעובדה שפריס לא רוצה לנהל משא ומתן עם ברצלונה מסייעת להם. שחקנים לא יהיו מעורבים בעסקה, מה שמוציא מהתמונה את גארת' בייל, חאמס רודריגס ואיסקו. הלבנים יצטרכו לשים על השולחן הצעה מרשימה".

ב"ספורט" הקטלאני טוענים שפלורנטינו פרס העביר הילוך בניסיון לגנוב את הכוכב מברצלונה, ושלח לנציגיו של ניימאר הצעה לחוזה עצום: 40 מיליון יורו לעונה, למשך חמש שנים - שכר גבוה מזה שהוא מרוויח כעת בפריס סן ז'רמן, וכזה שיהפוך אותו לשחקן בעל המשכורת השנייה הכי גבוהה בעולם, כשרק ליאו מסי לפניו. חלוץ נבחרת ברזיל עדיין לא השיב להצעה, ועל פי דיווחים ממשיך לחכות להתפתחויות עם ברצלונה כדי לשוב לשתף פעולה עם חבריו הטובים מסי ולואיס סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully