וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון יחמיץ את הסופרקאפ מול צ'לסי, קלופ מודאג למרות הניצחון

שוער ליברפול מתח שריר ב-1:4 על נוריץ' ולא יעמוד לרשות מאמנו ברביעי, על המשחק: "נצטרך להיות יותר חכמים ולדעת איך לא לספוג"

רויטרס

קיץ עמוס ביותר עבר על כוכביה הגדולים של ליברפול. מוחמד סלאח וסאדיו מאנה שיחקו באליפות אפריקה, ורוברטו פירמינו חגג עם נבחרת ברזיל את הזכייה בקופה אמריקה. למרות זאת שני הראשונים פתחו בהרכב של ליברפול והסנגלי נכנס כמחליף ב-1:4 הקליל של אלופת אירופה על נוריץ' במשחק שהוציא לדרך את עונת 2019/20 בפרמיירליג.

ליברפול נראתה מצוין וסגרה עניין עם רביעייה כבר במחצית הראשונה. אלא שהיא קיבלה גם חדשות רעות במשחק הזה. אליסון שוערה הברזילאי מתח שריר ברגלו הימנית והוחלף במחצית הראשונה במצב של 0:3 בדקה ה-39. יורגן קלופ אישר לאחר המשחק שהשוער הברזילאי יחמיץ את משחק הסופר קאפ האירופי הגדול מול צ'לסי אלופת הליגה האירופית ביום רביעי.

אליסון בקר שוער ליברפול. AP
העומס מהנבחרת השפיע? אליסון אחרי המתיחה/AP

"זו פציעה בשריר, הוא הרגיש מתיחה מאחור ולא יהיה כשיר למשחק ביום רביעי, אני יכול להגיד את זה כבר עכשיו", כך אמר קלופ לאחר המשחק, "זה לא טוב, אבל אנחנו נמצא פיתרון ונמשיך הלאה". הוסיף הגרמני".

על המשחק עצמו אמר קלופ: "במשך 60 דקות היינו מאוד חדים, אבל לאחר מכן היינו צריכים לשלוט יותר בקצב. נוריץ' התחילה לשחק טוב ונהנתה מהמשחק שלה. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי ללמוד לשמור על התוצאה ולא לספוג. לשחקנים היתה מנוחה מספיק ארוכה בקיץ ואף אחד לא ביקש להאריך את החופש. נצטרך להיות קצת יותר חכמים בשני המשחקים הבאים, מצפים לנו אתגרים לא פשוטים בכלל".

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול הביסה 1:4 את נוריץ' במשחק הפתיחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully