וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רבנו בחדר ההלבשה במשחק הראשון שלי": ברקוביץ' חושף סודות מווסטהאם

קשר העבר שכיכב ב"פטישים" בסוף שנות ה-90 חשף בראיון: "לומאס ומונקור התלוננו שאני לא עושה הגנה, אמרתי להם שאני אחראי על המסירות"

אתר רשמי

עונת 2019/20 בפרמיירליג יצאה אמש (שישי) לדרך עם ה-1:4 הקליל של ליברפול אלופת אירופה והטוענת לכתר על נוריץ' העולה החדשה. היום יימשך מחזור הפתיחה עם שישה משחקים, כשאולי המעניין שבהם ייפתח כבר ב-14:30 כשמנצ'סטר סיטי האלופה תתארח אצל ווסטהאם היומרנית.

אחד השחקנים שמזוהים עם שתי הקבוצות הללו הוא כמובן איל ברקוביץ'. הקשר שגדל במכבי חיפה והחל את הקריירה האירופית שלו בסאות'המפטון, נרכש על ידי הפטישים מהירוקים תמורת 1.5 מיליון יורו ומיד הטביע את חותמו.

איל ברקוביץ' ווסטהאם 1998. Stu Forster, GettyImages
רב לא רק עם הארטסון. ברקוביץ' בימיו בווסטהאם/GettyImages, Stu Forster

לקראת פתיחת העונה של ווסטהאם, ברקוביץ' התראיין לאתר הרשמי של המועדון וחשף את התקרית שבה היה מעורב כבר במשחק הראשון שלו במדי הפטישים נגד בארנסלי. ה"קוסם" פתח בהרכב של הארי רדנאפ וראה את קבוצתו נקלעת לפיגור מוקדם משער מפתיע של ניל רדפרן כבר בדקה התשיעית.

השחקנים של ווסטהאם היו מתוסכלים מאוד בחדר ההלבשה במהלך הפסקת המחצית, וברקוביץ' חושף את מה שאירע בחדר ההלבשה: "אני זוכר שפיגרנו 1:0 מול קבוצה שרק עלתה ליגה. זה לא היה מקובל והיינו עצבניים. סטיב לומאס וג'ון מונקור שיחקו איתי בקישור ואמרו לי 'איל, למה אתה לא חוזר כדי לעזור להגנה'. אמרתי להם 'תקשיבו, אתם עושים הגנה, אני אתן את המסירות שיעזרו לנו להבקיע שערים'. התחלנו לריב בחדר ההלבשה! כבר במשחק הראשון!".

במחצית השנייה מצב הרוח של הקבוצה השתפר אחרי שג'ון הארטסון, עוד שחקן שידוע כאחד שהתעמת עם ברקוביץ' וגם בעט בו, השווה ל-1:1 לפני שפרנק למפארד המחליף של ברקוביץ' הבקיע את שער הניצחון בנגיעה הראשונה שלו בכדור.

"חזרנו במחצית השנייה ואחרי שלושה או ארבעה משחקים הם הבינו שאני זה שמוסר את הכדורים והם עושים הגנה וביחד הרכבנו קבוצה טובה", הוסיף ברקוביץ', "זה זיכרון שעדיין מעלה לי חיוך על הפנים".

ברקוביץ' סיים את אותה עונה עם תשעה שערים ב-46 הופעות, אך הפך לכוכב גם באנגליה בזכות מסירות הזהב שלו. אחרי שתי עונות מוצלחות בווסטהאם הוא נמכר לסלטיק תמורת כמעט 7 מיליון ליש"ט, סכום שבזמנו היה שיא העברות לשחקן בליגה הסקוטית.

עוד בוואלה!

ראש בראש: קרב האליפות בין סיטי לליברפול שוב יעמוד במוקד עונת הפרמיירליג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully