וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגנה של ריאל מדריד קורסת, זינדין זידאן: "מנסים שיטות שונות"

הבלאנקוס ספגו 18 שערים ב-7 משחקי הכנה מאז פתיחת העונה אחרי ה-2:2 מול רומא, המאמן דיבר גם על בייל וחאמס: "חלק מהסגל, אך בחלון ההעברות הכול יכול לקרות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זידאן על פתיחת העונה של ריאל מדריד

5 ימים בלבד נותרו עד לפתיחת הליגה הספרדית, ומצבה של ריאל מדריד ממשיך להיות לא מעודד. אמש (ראשון) הפסידו הבלנקוס לרומא במשחק הכנה (5:4 בפנדלים אחרי 2:2 בתום הזמן החוקי), וכעת מאזן הספיגות שלהם עומד על לא פחות מ-18 שערים בשבעה משחקי הכנה מתחילת העונה הנוכחית.

לקראת המשחק ביום שבת מול סלטה ויגו במחזור פתיחת העונה בליגה הספרדית, ריאל מדריד תהיה חייבת לשפר את משחק ההגנה. "יש לנו המון שחקני הגנה, ולכן אנחנו יכולים ומנסים לשחק בשיטות שונות", התייחס מאמן הקבוצה, זינדין זידאן, לנקודת התורפה בקבוצתו.

גארת' בייל ריאל מדריד. GettyImages
לאן מועדות פניו? בייל/GettyImages

הצרפתי דיבר גם על גארת' בייל, שנכנס כמחליף וחאמס רודריגס, שלא היה בסגל. השניים אמנם מתאמנים עם יתר חבריהם באופן קבוע, אך ככל הנראה ישחקו בקרוב בקבוצה אחרת: "אחזור שוב על הדברים שכבר אמרתי - חאמס ובייל הם חלק משחקני הסגל, אך למרות זאת הכול יכול לקרות. כמאמן, אני חייב לקחת אותם בחשבון ולסמוך עליהם ב-100 אחוז. בכל מקרה, בחלון ההעברות הכול יכול לקרות עד לרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully