וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חושפים: ההצעות של ברצלונה וריאל מדריד על ניימאר - והמשכורת שהוגשה לו

אירופה כמרקחה: על פי דיווחים, ההצעה של הבלאנקוס גבוהה יותר, בעוד הכוכב מוכן לוותר על 7 מיליון יורו לעונה כדי לחזור לקאמפ נואו

רויטרס

בווידאו: האקס דני אלבס מוצג בסאו פאולו

חרושת השמועות בנוגע לניימאר התחדשה היום (שני) כשבמשרדי קאמפ נואו הופיע חואן דה דיוס קרספו, עורך דינו של הכוכב הברזילאי ומי שאחראי על הכנסת סעיף השחרור שלו מפריס סן ז'רמן לפני שנתיים (222 מיליון יורו). עורך הדין צולם לצד אייטו בריידה, מהצוות הניהולי של הקטלאנים, אך התעקש שהוא נמצא בברצלונה בנסיבות שלא קשורות בניימאר.

ובינתיים, הדיווחים נמשכים ומגיעים מכל עבר. העיתונאי הספרדי איגנסיו מיגלס צייץ כי הכוכב הברזילאי כבר הגיע לסיכום עם שתי הקבוצות שחושקות בו - בריאל מדריד, כך על פי אותו דיווח, ירוויח 30 מיליון יורו לעונה (כפי שהוא מרוויח כעת), ובברצלונה 23 מיליון יורו לעונה "בלבד" - משום ששם הוא מעדיף לשחק. הקטלאנים מציעים נכון לרגע 120 מיליון יורו ואת פיליפה קוטיניו, עסקה לה פריס סן ז'רמן מסכימה, אולם פריסת התשלומים עוד לא נקבעה. ההצעה של הבלאנקוס, מנגד, עומדת על קצת פחות מ-140 מיליון יורו בצירוף גארת' בייל או חאמס רודריגס.

על פי Le10Sport הצרפתי, הבלאנקוס הציעו קודם לכן 120 מיליון יורו בתוספת לחאמס, אולם אלופת צרפת העדיפה את איסקו. גרסה אחרת של העסקה כללה את אותו סכום כסף בנוסף לטיבו קורטואה או קיילור נבאס. על פי ESPN, שחקנים בריאל מדריד כבר יצרו קשר עם כוכב נבחרת ברזיל בניסיון לשכנעו להגיע לסנטיאגו ברנבאו.

ומה לגבי ברצלונה? ב"ספורט" הקטלאני טוענים כי ראשי המועדון הגיעו למסקנה כי כל עוד פריס סן ז'רמן תוכל למכור את ניימאר לקבוצה אחרת, היא תעדיף שלא לשאת ולתת עם אלופת ספרד. "ברצלונה הבהירה לניימאר שחזרתו לקאמפ נואו נבלמת כרגע על ידי פריס", נכתב. "הדרך היחידה שזה יקרה היא אם יגיד באופן פומבי שהוא רוצה לחזור. אם לא יעשה זאת, ריאל תישאר הפייבוריטית הברורה".

בתכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו" נטען בו בזמן כי "חזרתו של ניימאר לברצלונה קרובה מתמיד", אולם דיווח נוסף גרס כי הקטלאנים מציעים לפריס תמורה הכוללת שחקנים בלבד, בעוד אלופת צרפת מעוניינת בכסף, או לכל הפחות בשילוב של השניים.

העיתונאי האיטלקי טנקרדי פאלמרי צייץ כי בנוסף להכל, החלוץ דורש מריאל מדריד וברצלונה לשדרג את חוזהו הנוכחי - מ-30 מיליון יורו לעונה ל-38 מיליון יורו לעונה, מה שיהפוך אותו לשחקן בעל המשכורת השנייה הכי גבוהה בעולם, רק 2 מיליון יורו לעונה פחות מליאונל מסי.

בינתיים, התקבל רמז נוסף לעזיבתו הצפויה של ניימאר את פריס: בחנות המזכרות של המועדון לא נמצא לו זכר:

במהלך ה-0:3 על נים קיללו אמש אוהדי פריס סן ז'רמן האלופה את הכוכב הברזילאי שנמצא על סף עזיבה, שרו שירים בגנותו ואף הניפו שלטים שהציעו לו "בנימוס" לעוף מהקבוצה. "ננסה להיות תחרותיים אבל אין מה לשקר אחד לשני", הודה קיליאן אמבפה, שכבש את שער הבכורה שלו העונה ב-0:3 הקליל, כשנשאל על עתיד המועדון. "זה יהיה תלוי בסיטואציה של ניימאר, נראה מה יקרה. בלעדיו, לא נהיה אותה קבוצה. ננסה להמשיך ולתת את הטוב ביותר שלנו, עבורנו ועבור הקהל. האם אני רוצה שניימאר יישאר? כבר עניתי לכם על השאלה הזאת. לכו תדברו איתו אם אתם רוצים, אתן לכם את המספר שלו".

עוד לפני המשחק התייחס המאמן תומאס טוכל לסוגיה ואמר: "אין לי חדשות בנושא. כרגע הוא איתנו. ניימאר היה חשוב לנו מאוד, אם נאבד אותו, אולי לא אשן בלילה. יהיה קשה לאבד אותו ולמצוא שחקן אחר שיכול לעשות דברים דומים עבורנו, כך שאולי אם אין מה לעדכן אלה חדשות טובות. אני רוצה אותו כאן, אצלנו, אבל נצטרך למצוא פתרונות גם בלעדיו. אני מנסה לשכנע אותו להישאר, אבל זו בחירה אישית ועניין שלו מול המועדון".

לאחר הניצחון, במסיבת העיתונאים, נשאל המאמן על מחאת האוהדים והשיב: "הוא עדיין אחד השחקנים שלי ותמיד אגן עליו. אני חושב שאפשר היה להביע את חוסר שביעות הרצון באופן אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully