וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.8: "ברצלונה ובאיירן מינכן סיכמו את העברת קוטיניו"

על פי דיווחים, כל שנותר הוא שהברזילאי יסכם את תנאיו בשורות הבווארים, אליהם יושאל עם אופציית רכישה. פרישיץ' כבר עבר בדיקות רפואיות, עוד בשוק ההעברות: בן ידר בדרך למונאקו, אנצ'לוטי מנסה לשכנע את איקרדי להגיע לנאפולי

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג כשחקן סאו פאולו

העברות

* אליקים מנגאלה חתם לשנתיים בולנסיה. אחרי שבילה אצל העטלפים בהשאלה בעונת 2016/2017, הבלם הצרפתי חוזר לקדנציה נוספת בספרד בהעברה חופשית ממנצ'סטר סיטי.

* הקשר הספרדי סרחיו גומס בן ה-18 עובר בהשאלה לווסקה הספרדית מטורטמונד.

* אברטון מכרה את שחקן הכנף הנרי אוניקורו למונקו. הניגרי בן ה-22 נמכר עבור סכום לא ידוע.

* ריאל ויאדוליד מתחזקת במגן הימני בן ה-19 פדרו פורו, שמגיע מהשאלה ממנצ'סטר סיטי עם אופציית רכישה.

* החלוץ הספרדי, איניאקי וויליאמס בן ה-25, האריך את חוזהו באתלטיק בילבאו ב-9 שנים נוספות ויישאר במועדון עד 2028. מדובר באחד החוזים הארוכים אי פעם, והשני הכי ארוך בליגה הספרדית, אחרי החוזה המפורסם שהעניקה בטיס לדנילסון הברזילאי, למשך 10 שנים בשנת 1998. סעיף השחרור של וויליאמס עומד כעת על 135 מיליון יורו.

* חודש וחצי אחרי שעזב את פ.ס.וו איינדהובן בגלל סיבות אישיות, דניאל שוואב (30) חתם על חוזה חדש לעונה אחת שתהיה הרביעית שלו במועדון. הבלם הגרמני הסביר: "הייתי צריך את הזמן עם המשפחה כדי להטעין מחדש את הבטריות. עכשיו האש חזרה, אני רעב לחזור".

* שוער העבר רוג'ריו סני מונה למאמנה החדש של קרוזיירו, אחרי שאימן במשך תקופה קצרה את סאו פאולו בה שיחק כל חייו ומ-2018 את פורטאלזה, אותה העלה לסרייה A הברזילאית.

* חלוץ זניט סנט פטרסבורג לוקה ג'ורג'ביץ' עבר ללוקומוטיב מוסקבה תמורת 2 מיליון יורו. "אני שמח מאוד להצטרף לקבוצה כמו לוקומוטיב", אמר החלוץ המונטנגרי בן ה-25.

* דוידה לנזפאמה בן ה-32 עבר בהשאלה מפרנצווארוש להונבד וצפוי לשתף פעולה עם רובי לבקוביץ' כשהשוער הישראלי ישוב מהפציעה ממנה הוא סובל.

* קשר האנובר וואלאס הברזילאי, ששיחק בעבר גם בהמבורג, עבר לאודינזה תמורת 6 מיליון יורו.

שמועות

* "גזאטה דלו ספורט" מדווח שפריס סן ז'רמן מוכנה להציע לפאולו דיבאלה שכר של 12 מיליון יורו לעונה אם יחתום בשורותיה.

* "דיילי טלגרף" הבריטי מדווח שרומא מעוניינת באלכסיס סאנצ'ס. כרגע אין הצעה ממשית שהוגשה למנצ'סטר יונייטד אודות הצ'יליאני.

* לפי "אס", פריס סן ז'רמן מעוניינת בשוערה של מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה, האיטלקים לא מוכנים למכור בפחות מ- 50 מיליון יורו.

* אנדריי לונין קרוב לריאל ויאדוליד. השוער האוקראיני של ריאל מדריד יגיע לקבוצתו של רונאלדו בהשאלה.

* על פי "מייל" הבריטי גארת' בייל מעוניין להשאר בריאל מדריד ולחכות עד שחלון ההעברותה סיני יפתח בנובמבר, או עד שזידאן יעזוב את הקבוצה. הוולשי מתכנן להשאר בכושר משחק למרות שלא ישחק הרבה במדי הלבנים ממדריד כדי שישלים את המעבר לסין.

* על פי דיווחים בגרמניה וספרד, באיירן מינכן פנתה לנציגיו של פיליפה קוטיניו. הבווארים ממשיכים לחפש אחר חיזוק לאחר עזיבת פרנק ריברי ואריאן רובן. ב"ספורט" נטען כי באיירן וברצלונה האיצו את המגעים, כששתי עסקאות אפשריות הועלו: השאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה, או השאלה לשנתיים עם אופציית רכישה. על פי ברונו אנדרנדה מאתר "גול" הצדדים כבר סיכמו, וכל שנותר הוא שבאיירן עצמה תגיע עם קוטיניו לסיכום.

* על פי "דיילי מייל", יובנטוס מביעה עניין בכריסטיאן אריקסן, אבל עשויה לחכות עד הקיץ עד אשר יהפוך שחקן חופשי כדי להחתימו.

* בתקשורת האיטלקית טוענים שקרלו אנצ'לוטי שוחח בטלפון עם מאורו איקרדי וניסה לשכנע אותו להצטרף לנאפולי.

* בדרך למעבר: איבן פרישיץ' עבר בדיקות רפואיות בבאיירן מינכן בדרך למעבר שלו מאינטר. צוות ה"הבילד" פגש את הקרואטי, שאישר לו שהוא אכן עבר את הבדיקות בהצלחה.

* בצרפת מדווחים שחלוץ סביליה, וויסאם בן ידר ה-29, סיכם את תנאיו במונאקו וישוב לצרפת אחרי שלוש שנים בליגה הספרדית. על פי הדיווחים, הקבוצה מהנסיכות תשלם לאנדלוסים כ-40 מיליון יורו. ב-35 הופעות במדי סביליה בליגה בעונה שעברה, כבש בן ידר 18 שערים.

* על פי "סקיי ספורט איטליה", יובנטוס החליטה להשאיר את סמי חדירה בסגל, לאחר שהקשר הגרמני בן ה-32 הצליח לשכנע את המאמן מאוריציו סארי בנחיצותו. בלס מטוידי הצרפתי צפוי להיות הקשר שיאבד את מקומו בסגל של אלופת איטליה ויעזוב בחלון הנוכחי.

* נציגיו של מסוט אוזיל טסו לוושינגטון כדי לנהל משא ומתן להעברתו של הקשר הגרמני מארסנל לקבוצת DC יונייטד, אותה עזב לאחרונה ויין רוני.

* הירווינג לוסאנו על סף מעבר לנאפולי. אחרי שלא הצליחו לשים את ידם על חאמס רודריגס, האיטלקים החליטו ללכת בכל הכוח על שחקן הכנף של פ.ס.ו איינדהובן ונבחרת מקסיקו.

חרונימו רולי שוער ריאל סוסיאדד. GettyImages
מעבר מפתיע למונפלייה. חרונימו רולי/GettyImages

* לאונרדו, המנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, שוחח עם מינו ראיולה בנוגע לג'אנלואיג'י דונארומה ממילאן, אבל בדק גם אפשרות לצרף את קיילור נבאס כדי שתהיה תחרות לאלפונס אראולה.

* מילאן, המודאגת מהאפשרות שדונארומה יעזוב, שוקלת גם היא לפנות לנבאס ורואה אופציה נוספת גם באנדריי לונין האוקראיני ששייך לריאל מדריד.

* אינטר דחתה הצעה לטרייד שיעביר אליה את אדין דז'קו תמורת סבסטיאנו אספוזיטו, חלוץ קבוצת הנוער בן ה-17. הנראזורי ככל הנראה למדו את הלקח מהקיץ הקודם, בו נתנו לרומא את ניקולו זאניולו שפרח בבירה תמורת ראג'ה נאינגולן שקרס במילאנו.

* המעבר של השוער השבדי רובין אולסן מרומא למונפלייה נפל, ובמקומו צפויה הקבוצה הצרפתית להחתים את חרונימו רולי, שוער נבחרת ארגנטינה. קבוצתו ריאל סוסיאדד אישרה כי השוער בן ה-27 ימריא לצרפת לצורך בדיקות רפואיות, ואם יעבור אותן אז יצטרף למונפלייה כמושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully