וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.8: קוטיניו מתקרב לפריס, פרישיץ' הושאל לבאיירן מינכן

סוכנו של הברזילאי של ברצלונה הגיע כדי לנהל מו"מ עם הצרפתים, קשר אינטר הושאל לעונה תמורת 5 מיליון יורו, לוסאנו בדרך לנאפולי

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג בסאו פאולו

העברות

* איבן פרישיץ' הצטרף באופן רשמי לבאיירן מינכן. הקרואטי של אינטר (30) הושאל לעונה אחת תמורת 5 מיליון יורו, ולאלופת גרמניה יש אופציה לרכוש אותו בתום תקופת ההשאלה תמורת 20 מיליון יורו.

* שטוטגרט מהבונדסליגה השנייה הודיעה על רכישתו של סילאס וומאנגיטוקה מפריס פ.צ. תמורת לא פחות מ-8 מיליון יורו. גם שאלקה חשקה בחלוץ בן ה-19, אבל בסופו של דבר הוא עבר לליגת המשנה.

* זלצבורג השלימה את הרכש היקר ביותר בתולדותיה כשקנתה את הבלם מקסימיליאן וובר מסביליה תמורת 12 מיליון יורו. למרות שוובר רק בן 21, הוא כבר הספיק לשחק ברפיד וינה, אייאקס, סביליה ועכשיו יחזור למולדתו ויצטרף אל האלופה.

* מארסיי התירה את חוזהו של עדיל ראמי, בשל עבירות משמעת.

* המגן הימני איבו באליו, בוגר מחלקת הנוער של ברצלונה, עבר ממץ לאלמריה.

* הבלם צ'אבי אצ'ייטה בן ה-31 עבר מאתלטיק בילבאו לחטאפה בהעברה חופשית.

* ג'ירונה, שירדה לליגת המשנה בתום העונה החולפת, הודיעה כי שחררה את החלוץ סיידו דומביה בן ה-31, שיחפש עכשיו קבוצה חדשה.

שמועות

* בספרד מדווחים שקיה ג'ורבצ'יאן, סוכנו של פיליפה קוטיניו, הגיע לפריס כדי לנהל מו"מ על מעברו של הברזילאי מברצלונה לפריס סן ז'רמן. חתימה של קוטיניו בפריס תסלול את דרכו של ניימאר לברצלונה כחלק מהעסקה.

* בשעה שהמאבק בין ברצלונה לריאל מדריד על ניימאר נמשך, קבוצות אחרות מנסות את מזלן. על פי דיווח ב"ספורט" הקטלאני, סנטוס ניסתה לשכנע את ניימאר לחזור לשורותיה בהשאלה לחצי שנה, אולם הכוכב הברזילאי סירב.

* פבריציו רומאנו מ"די מארציו" טוען שעסקת הירווינג לוסאנו לנאפולי נמצאת לקראת סיום. האיטלקים צפויים לשלם לפ.ס.וו איינדהובן 42 מיליון יורו תמורת כוכב נבחרת מקסיקו.

* על פי "מארקה", ברצלונה מעוניינת שקשרה בן ה-19 ריקי פוץ' יקבל דקות משחק העונה, ועל כן היא צפויה להשאיל אותו.

* באיטליה טוענים שפריס סן ז'רמן מנהלת עם יובנטוס מגעים בנוגע לבלס מטוידי. גם מונאקו מביעה עניין.

* רשימת הקבוצות המעוניינות בדניאל סטארידג', על פי "טיימס": לגאנס, בטיס, ויאדוליד, מארסיי, פרנקפורט, בולוניה, אטאלנטה, DC יונייטד, פנרבחצ'ה.

* מונאקו בוחנת את האפשרות לנסות ולהחזיר מצ'לסי את טיימואה בקאיוקו, שלא הצליח לשחזר בלונדון את יכולתו המצוינת שהציג בצרפת.

* על רקע השמועות על מעבר אפשרי לריאל מדריד, התייחס מאמן אייאקס אריק טן האח לעתידו של דוני ואן דה בייק: "כרגע הוא איתנו עד תום העונה, אלא אם אשמע משהו אחר ממארק אוברמארס".

* על פי "דיילי מייל", קבוצתו הבאה של מתאו דרמיאן תהיה אינטר, אבל זה עלול לקרות רק בקיץ הבא, אז יגיע בחינם ממנצ'סטר יונייטד.

* בתקשורת הספרדית טוענים שמאוריציו סארי מעוניין לדלל את הסגל של יובנטוס. אחד השחקנים שעלולים לשלם את המחיר הוא אמרה ג'אן.

* דייויד בקהאם ממשיך לחפש אחר המאמן הראשון של מיאמי, הקבוצה החדשה ב-MLS שבבעלותו. השם החדש שעלה: דייויד מויס.

* ב"סאן" נטען שפרנק למפארד סימן את בן צ'ילוול מלסטר סיטי לקראת חלון ההעברות של ינואר. המחיר עלול להיות 70 מיליון ליש"ט.

* ולנסיה הוזכרה כפייבוריטית להחתים את שחקן ברצלונה ראפיניה, אולם כעת עושה רושם שהיא יצאה מהתמונה. פיורנטינה כבר הגישה הצעה, גם אינטר ואטאלנטה עוקבות.

טיימואה בקאיוקו שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
ישוב למועדון בו פרח? בקאיוקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully