וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: אליסון יעדר מספר שבועות, יחמיץ את הסופר קאפ מול צ'לסי

שוערה הברזילאי של אלופת אירופה נפצע בשריר התאומים וצפוי להעדר מספר שבועות. יפסיד בוודאות את הסופר קאפ מול הבלוז ועוד שלושה משחקי ליגה, אחד מהם מול ארסנל: "זה לא כיף, הוא יעדר זמן מה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מצעד הזכייה בליגת האלופות ברחובות ליברפול

אליסון בקר, שנפצע במהלך ניצחונה של ליברפול על נוריץ' במחזור הפתיחה של הפרמייר ליג, צפוי להיעדר כמה שבועות, כך מאשר מאמנו יורגן קלופ הערב (שני). השוער הברזילאי סובל מפציעה בשריר התאומים והמאמן הגרמני סירב לחשוף משך היעדרות מדוייק. "זה לא כיף", אמר קלופ. זו פציעה בתאומים וזה אומר שמן הסתם הוא יעדר לזמן מה".

השוער יחמיץ את משחק הסופר קאפ האירופאי מול צ'לסי ביום רביעי, ובוודאות גם את משחקי הליגה מול סאות'הטמפטון, ארסנל ובארנלי.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
לא מוכן לתת זמן היעדרות מוגדר. יורגן קלופ/רויטרס

"אני לא רוצה לבצע הערכה מדוייקת על תאריך שובו", הוסיף המאמן. "אבל זה לא יהיה עד יום רביעי, זה בטוח. אז אנחנו צריכים לחכות ולראות איך זה מתקדם. יש שמועות על שישה שבועות אבל אליסון לא נפצע הרבה במהלך הקריירה שלו אז צריך עכשיו לראות כיצד הוא מחלים".

פציעתו של השוער היא מכה עבור המייטי רדס שרכשו אותו מרומא תמורת 66 מיליון ליש"ט לפני שנה, והוא זכה בכפפת הזהב של הפרמייר ליג עם 21 משחקים ללא ספיגה. כמו כן זכה אליסון הקופה אמריקה עם נבחרת ברזיל וכך סגר עונה חלומית עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully