וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל וקולשינאץ' עומדים במרכזו של קרב כנופיות בלונדון ולא ישחקו עד הודעה חדשה

"סאן" הבריטי מדווח ששני הכדורגלנים מקבלים איומים על חייהם ומאובטחים 24 שעות ביממה, זאת לאחר שכנופייה המקורבת אליהם איימה על שני השודדים שתקפו אותם לפני כשבועיים. אמרי: "אני רוצה שהם יחזרו אך איני יודע מתי זה יקרה"

צילום: ארסנל

בווידאו: ניקולה פפה מוצג בארסנל

סיאד קולשינאץ' ומסוט אוזיל לא היו בסגל של ארסנל לניצחון 0:1 במשחק פתיחת הליגה מול ניוקאסל אתמול (ראשון) מנסיבות בטיחותיות, זאת לאחר שהותקפו לפני כשבועיים. כעת "סאן" הבריטי שופך אור על הפרשה, ומדווח ששני הכדורגלנים נמצאים במרכזו של קרב כנופיות בעל כורחם. הם ובני משפחתם נמצאים תחת אבטחה 24 שעות הכוללת שומרים חמושים וכלבי גישוש מסביב לביתם.

כזכור, לפני קצת יותר משבועיים, אוזיל וקולאשינץ' היו מעורבים בתקרית מפחידה מאוד כששני ביריונים חמושים על אופנוע תקפו אותם לאחר שיצאו ממסעדה בצפון מזרח לונדון. התוקפים ניסו לשדוד את הגרמני בעודו ברכבו, וגם ניסו לשבור את החלונות עם לבנים לפני שקולאשינץ' הצליח להבריח אותם. מאז השניים מקבלים איומים על חייהם, והמקרה הזה עדיין נמצא תחת חקירה משטרתית.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. GettyImages
מקבל איומים על חייו. מסוט אוזיל/GettyImages

לפי הדיווח, אחת מכנופיות לונדון, שחבריה ממוצא מזרח אירופאי מקורבת לשני השחקנים, שיגרה מסר תקיף לשודדים שניסו לתקוף אותם במטרה להגן על שני הכוכבים של ארסנל. חברי הכנופייה שתקפה את הכדורגלנים ראו את האיום הזה כמוטיבציה, ונלכדו על ידי המשטרה כאשר הם צופים על ביתו של אוזיל. למרות שנאסרו, איומים על חייהם של שני השחקנים ממשיכים לזרום, ולמעשה משבשים את שגרת חייהם של השניים, שלא יכולים להשתתף באימונים ובמשחקי הקבוצה.

מאמנם אונאי אמרי מאשר שהוא לא יודע מתי ישובו השניים למגרשים, אם בכלל. "המועדון מתמודד עם נסיבות מצערות", אמר המאמן. "אנחנו רוצים שהם ישובו במהרה במצב נורמלי כדי להתאמן ולשחק, אך איני יודע מתי זה יקרה".

סיאד קולסינאץ' שחקן ארסנל. GettyImages
לא ידוע מתי ישוב לשחק. סיאד קולסינאץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully