וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד מודה שהיתה ברת מזל, פרנק למפארד: "זה לא משחק של 4:0"

מנג'ר יונייטד התמוגג מההצגה באולד טראפורד, אך הודה שיצא בנס מהחצי הראשון. מאמן צ'לסי: "חייבים להיות ביקורתיים עם עצמנו"

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג כשחקן סאו פאולו

לא כך קיווה פרנק למפארד לפתוח את דרכו בצ'לסי. שחקן העבר האגדי הגיע לאולד טראפורד וחטף 4:0 מהדהד ממנצ'סטר יונייטד, במה שהיתה הופעת הבכורה שלו כמאמן הבלוז. מרכוס רשפורד (18, 67), אנתוני מרסיאל (65) ודניאל ג'יימס (81) הענישו שוב ושוב את הגנת האורחת, כשעל כל החמצה בצד אחד, הבלוז נענשו בגדול בצד השני.

התגובות

אולה גונאר סולשיאר: "המחצית השנייה היתה יוצאת מהכלל. עשינו הגנה טובה, יצאנו למתפרצות והיינו רגועים יותר עם הכדור. במחצית היינו ברי מזל להוביל 0:1. החבר'ה עובדים קשה וזו רק ההתחלה, המחצית השנייה נותנת לנו הרבה אמונה וביטחון. אי אפשר היה לחלום על 0:4 או לצפות ליותר, אנחנו עובדים על מציאת סגנון שמתאים לנו כקבוצה. הרוח של הקבוצה היתה פנטסטית. הארי מגווייר עשה בדיוק את מה שרצינו כשהחתמנו אותו - יש לו נוכחות בשתי הרחבות והוא מנהיג".

הארי מגווייר, שנבחר לאיש המשחק: "זו פתיחה נהדרת עבורי ועבור הקבוצה. הרגשתי טוב, אני רק 3-4 ימים עם השחקנים, בהמשך אהיה טוב יותר. במחצית הראשונה היה לנו קצת מזל, אבל בשנייה כבר היינו עצמנו. ידענו שבעונה שעברה היו רק פעמיים ללא ספיגה, אנחנו צריכים להפוך את אולד טראפורד למבצר".

דניאל ג'יימס שכבש שער בכורה בהופעת הבכורה: "אני לא חושב שאני יכול לסכם איך זה מרגיש, להבקיע בבכורה. חלמתי על זה. אולה אמר לי להיות מוכן וליהנות. כל מה שעשינו בטרום העונה עשינו גם הערב - לחץ גבוה, גניבת כדורים. עשינו את זה גם ב-0:3 ו-0:4".

מרכוס רשפורד: "זו פתיחה טובה, במחצית הראשונה היינו יכולים להיות קצת יותר חדים, אבל ככה זה משחק ראשון. אנחנו משחקים על החוזקות שלנו, יש לנו את השחקנים להתקפות מתפרצות. יש פה הרבה שחקנים צעירים, אז אנחנו פשוט צריכים להמשיך לעבוד".

פרנק למפארד: "ארבע טעויות, ארבעה שערים. אנחנו חייבים להיות ביקורתיים עם עצמנו. במחצית הראשונה שלטנו אבל קיבלנו החלטות רעות, היינו צריכים להוביל במחצית. ליונייטד יש מהירות, אם אתה מאבד את הכדור מולם הם יכולים לפגוע בך. יש פה לקחים - אי אפשר לעשות טעויות ברמה הזאת. זה לא משחק של 4:0. היו חסרים לנו כמה שחקנים חשובים, אבל אני לא רוצה למצוא תירוצים. אנחנו צ'לסי, אני לא רוצה שנבוא לכאן ונפסיד 4:0".

ססאר אספיליקואטה: "לא הצלחנו להבקיע או לשמור על רשת נקייה, ואלה החלקים החשובים במגרש. לא היינו חדים מספיק ונצטרך להשתפר בכך. ידענו שהם מסוכנים במתפרצות, ובכל זאת אפשרנו להם שטחים".

המספרים

* השדים האדומים השיגו את ניצחון הליגה הגבוה ביותר שלהם על הבלוז מאז מרץ 1965 (גם אז היה זה 0:4).

* במשחקו הראשון באולד טראפורד כשחקן, ניצח פרנק למפארד 0:3 עם צ'לסי. במשחקו הראשון באולד טראפורד כמאמן - נו, כבר אתם כבר יודעים.

* מדובר בהפסד הבכורה הכי גבוה של מאמן בצ'לסי מאז דני בלנצ'פלאוור ב-1978 (7:2 מול מידלסברו).

* יונייטד השיגה את ניצחונה ה-19 במחזור הפתיחה בפרמיירליג - יותר מכל קבוצה בתולדות הליגה.

* צ'לסי תסיים את מחזור הפתיחה מתחת לקו האדום - לראשונה מאז ספטמבר 2000.

* לראשונה מאז אברהם גרנט ב-2007, מאמן צ'לסי מפסיד את משחק הבכורה שלו בליגה.

* דניאל ג'יימס הוא הוולשי השלישי שכובש למנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג אחרי ריאן גיגס ומארק יוז.

* כל שלושת הצמדים של מרכוס רשפורד הושגו מול הגדולות: מול ארסנל ב-2016, מול ליברפול ב-2018 ומול צ'לסי היום.

הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully