וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב מרוצים מחזרת דמארי: "לפחות הקהל לא יהיה נגדנו"

12.8.2019 / 6:42

בחדר ההלבשה של האדומים נושמים לרווחה אחרי הקאמבק: "המראות של האוהדים באימון היו קשים מאוד, מזל שהמצב לא הידרדר עוד יותר"

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- שחקני הפועל תל אביב מרוצים מהחזרה של עומר דמארי

- אחד מהם הסביר: "הדבר היחיד שהיה חסר זה שהקהל יהיה נגדנו"

- גורם בכיר בקבוצה טען: "דמארי חייב להישאר כאן שיחליט עצמו לפרוש"

seperator

שחקנים בהפועל תל אביב הביעו סיפוק רב אמש (ראשון) בעקבות הודעת המועדון על חזרתו של עומר דמארי לקבוצה. "עם כל הבעיות המקצועיות כאן, מה שהיה חסר זה שהקהל יהיה נגד הקבוצה", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "המראות במוצאי שבת באימון היו קשים מאוד ואסור היה לתת למצב להידרדר יותר".

גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר בעניין: "עומר דמארי הוא טיפוס מיוחד. בחור יוצא דופן. מי שאמר לא למכבי תל אביב ויצא בגלוי נגד האפשרות שילבש צהוב, היה חייב להישאר כאן עד שיחליט בעצמו לפרוש. עומר הבין גם את הצד של הבעלים שחייבים לעמוד בתקציב והסכים לחתום על חוזה שמבוסס על פרמיות, מה שמלמד עד כמה הוא אוהב את הפועל תל אביב. הלוואי שעומר יחזור לעצמו ולא ייצא מההרכב".

עוד בוואלה!

עומר דמארי שב להפועל תל אביב: "מראש לא רצינו להיפרד"

לכתבה המלאה
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
האוהדים מרוצים, השחקנים בעיקר נושמים לרווחה. עומר דמארי/יוסי ציפקיס

כזכור, אמש הודיעה הפועל תל אביב על חזרתו של עומר דמארי יממה אחת בלבד אחרי שבישרה על סיום דרכו בקבוצה. מאז ההודעה הופעל לחץ על הנהלת האדומים להחזיר את החלוץ לקבוצה בעיקר מצד אוהדים, ובסופו של דבר הלחץ עבד.

"הפועל תל אביב זה הבית שלי ולא ראיתי את עצמי משחק בשום מקום אחר", אמר דמארי אמש אחרי הסיכום על חוזה חדש (ונמוך יותר). "חשוב לי להודות להנהלה, שלאורך כל הדרך נתנו לי להרגיש רצוי במועדון וכמובן לקהל, על האהבה והתמיכה האדירה שקיבלתי, זה לא מובן מאליו. התרגשתי מאוד. אני שמח שהגענו להבנות ומבטיח לעשות הכל בשביל לשמח אתכם בבלומפילד העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully