וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הגישה הצעה לחואן לסקאנו

11.8.2019 / 13:53

האדומים ממשיכים בחיפושים אחרי חלוץ זר ומעוניינים בארגנטינאי (29) ששיחק בטובול הקזחית ונחשב לשחקן חופשי. נמשכות השיחות במטרה להשיב את עומר דמארי לפני סקציה נס ציונה (ב', 20:30, ספורט 5)

מחזור 5הסתיים12/08/2019
סקציה נס ציונה
  • בדש (23)
  • טורה (71)
1:2
  • (21) פריירה
הפועל תל אביב
צילום: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר חלוץ זר והגישה הצעה לחלוץ הארגנטינאי חואן לסקאנו. מדובר בשחקן חופשי שהפועל תל אביב מעוניינת שיגיע לכמה ימי התרשמות. לסקאנו שגדל בארגנטינה, עבר בגיל מאוד צעיר לספרד ולאחר מכן שיחק במספר מועדונים באירופה. לסקאנו, 29, שיחק בקבוצות הנוער של ליברפול וריאל מדריד. הוא חתם לשלוש שנים באנז'י ב-2017 ובעונה החולפת הושאל לטובול הקזחית. הקיץ הוא סיים את תקופת ההשאלה שלו ונחשב לשחקן חופשי. לפני כן הוא שיחק גם ביניסיי וחברובסק. בהפועל תל אביב מחכים לאישור סופי שלו על הגעתו.

בתוך כך, נמשכות השיחות לפשרה עם עומר דמארי, במטרה להשיב אותו לקבוצה ולהרגיע את האוהדים שמתכוונים למחות גם מחר (שני, 20:30, ספורט 5) במשחק גביע הטוטו מול סקציה נס ציונה.

שחקן אנז'י מחאצ'קלה לשעבר חואן לסקאנו. GettyImages
המחליף של דמארי או יחד עם דמארי? לסקאנו במדי אנז'י/GettyImages

גם סקציה נס ציונה בדרך לחיזוק משמעותי

הבלם הבלגי דריס ואוטנס נמצא במשא ומתן מתקדם עם סקציה נס ציונה והוא צפוי לחתום השבוע ולהצטרף לקבוצה. ואוטנס, שמשתייך לסגל של ספרטה רוטרדם העולה החדשה, יצטרף לבלם הארגנטינאי פרנסיסקו דוטארי בן 30 שהגעתו התעכבה אבל הוא אמור לנחות בקרוב ולחתום. אשתו של דוטארי יהודייה והוא לא יתפוס תקן של זר. דוטארי שיחק בעבר בליגה הראשונה בארגנטינה ובעונה שעברה שיחק בליגה השנייה.

ואוטנס, 28, השתייך לסגל של הנבחרות הצעירות של בלגיה ורשם 9 הופעות בנבחרת עד גיל 21, אך לא התקדם לבוגרת. הוא רשם 29 הופעות בעונה החולפת והיה שותף להעפלה של ספרטה רוטרדם לליגה הבכירה. לפני כן הוא שיחק עונה אחת בהראקלס, ווילם 2 ובירסחוט.

שחקן ספרטה רוטרדם דריס ואוטנס. GettyImages
חיזוק משמעותי בדרך לנס ציונה. דריס ואוטנס/GettyImages

הקשר הגמבי סקו טורה יעבור לנס ציונה בהשאלה ממכבי חיפה. השחקן שהיה בעונה שעברה בטוברוק, נבחן במשך שלושה שבועות והתקבלה החלטה להחתימו. שחקן הכנף הברזילאי לאנדרו ריביירו, ששיחק בעבר במכבי נתניה, מועמד להצטרף.

אילון ירושלמי נפצע ביום שישי באימון והוא סובל מחבלה בקרסול. ירושלמי יעדר מחר ממשחק גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב והוא בספק גדול למחזור פתיחת העונה. הקשר האלבני סאביין לילאי גם בספק למחר בשל פציעה בגבו.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1058

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully