וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי שב להפועל תל אביב: "מראש לא רצינו להיפרד"

11.8.2019 / 20:00

על רקע מחאת האוהדים, החלוץ ששוחרר ביום חמישי סגר על חוזה חדש עם שכר בסיס נמוך יותר. "לא ראיתי עצמי משחק בשום מקום אחר", אמר. ניסנוב: "נמצא המתווה שימשיך"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בווידאו: ניסו אביטן מוצג בהפועל תל אביב

אחת הסאגות המוזרות של הקיץ הגיעה לסיומה במהרה, כשעומר דמארי חזר להפועל תל אביב וחתם על חוזה חדש. במהלך היום התקיימו שיחות בין הנהלת המועדון לחלוץ, כשהמטרה היתה להשיבו לקבוצה בחוזה המבוסס על אחוזים גבוהים יותר של פרמיות ביחס לבסיס נמוך יותר. "הפועל תל אביב זה הבית שלי ולא ראיתי את עצמי משחק בשום מקום אחר", אמר דמארי. "חשוב לי להודות להנהלה, שלאורך כל הדרך נתנו לי להרגיש רצוי במועדון וכמובן לקהל, על האהבה והתמיכה האדירה שקיבלתי, זה לא מובן מאליו. התרגשתי מאוד. אני שמח שהגענו להבנות ומבטיח לעשות הכל בשביל לשמח אתכם בבלומפילד העונה".

הבעלים איציק ניסנוב הוסיף: "אני שמח שעומר דמארי נענה להצעתנו ובחר להמשיך ולשחק בהפועל תל אביב, חשוב להבהיר שמראש לא רצינו להיפרד - ולבסוף נמצא המתווה שעומר כן ימשיך. כולנו מאושרים שהוא איתנו ואני מקווה שיצליח לשחזר את היכולת שלו ולחזור להיות עומר שכולנו מכירים. יאללה הפועל".

שחקן הפועל תל אביב, עומר דמארי. דני מרון
זה היה מהיר. דמארי/דני מרון

האחים שרון ואיציק ניסנוב רצו מראש להחתים את דמארי על החוזה הנ"ל במטרה שיחליף את החוזה המקורי, ובו משכורת המבוססת רובה ככולה על שכר בסיס של 200 אלף דולר נטו. הדברים לא הסתדרו, מה שהוביל להודעה על עזיבתו ביום חמישי שעבר.

האוהדים לא הגיבו לכך היטב, מחו ופוצצו את אימון הערב ביום שבת, ובעקבות הלחץ מצד הקהל והודעות הרבות שקיבל דמארי מהקהל האדום, החליטו שני הצדדים לעשות מהלך של גישור כדי שישחק בהפועל תל אביב גם בעונה הקרובה.

כזכור, בפוסט שפרסם בפייסבוק אמש כתב בין היתר אחד מבעלי המועדון זאב גרינברג: "כאשר שחקן בודד משתכר כ-10% מתקציב המועדון, הוא חייב לתת תפוקה מלאה מהרגע הראשון של העונה. אין לנו דרך אחרת. לצערי הרב, ולמרות שבכל ליבי קיוויתי שעומר יעבור את מחנה האימונים בהצלחה ויחזור להיות אותו עומר מוכר וטוב שאני כל כך מתגעגע אליו, התברר שלא כך הם פני הדברים. קיבלנו אינפורמציה גם מהצוות המקצועי וגם מהצוות הרפואי שייקח עוד זמן. לדברי הצוות המקצועי, עומר דמארי בשלב זה לא יכול להוביל את הקבוצה לעבר הצלחה. אני מצפה מהאוהדים לעמוד אחרי ההנהלה ברגעיה הקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully