וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומר דמארי עוזב את המועדון

8.8.2019 / 17:25

הצדדים הודיעו על פרידה משותפת: "הדלת שלנו תמיד פתוחה בפניו". דמארי אמר: "מאחל למועדון המון הצלחה בהמשך. זה תמיד יהיה הבית שלי ותמיד אשאר אוהד. מאמין שדרכינו יצטלבו בעתיד"

צילום וידאו: יותם רונן עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: הפועל תל אביב פותחת עונה

הפועל תל אביב ועומר דמארי נפרדים: המועדון הוציא היום (חמישי) הודעה רשמית בה הוכרז על פרידה משותפת של הצדדים. בהודעה נמסר: "ההנהלה הבהירה לעומר שהוא שחקן מוערך וסמל במועדון, הדלת שלנו תמיד פתוחה בפניו ואנחנו מחכים ליום שבו יחליט לעבור לתפקיד ניהולי - ומקומו פה מובטח".

הבעלים שרון ניסנוב הוסיף: "אני מאוד אוהב את עומר באופן אישי וגם כאוהד. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

דמארי עצמו סיכם: "אני מאחל המון הצלחה להפועל תל אביב בהמשך, זה תמיד יהיה הבית שלי ותמיד אשאר אוהד של הקבוצה. מאמין שדרכינו יצטלבו שוב בעתיד".

שחקן הפועל תל אביב, עומר דמארי. דני מרון
עוזב את הפועל תל אביב. עומר דמארי/דני מרון

דמארי בן ה-30 מסיים את הקדנציה השנייה שלו בהפועל תל אביב עם שני שערים בלבד. הוא מיעט לשחק בגלל פציעות חוזרות מאז הגיע ממכבי חיפה והיה רחוק מהיכולת שהציג בקדנציה הראשונה באדום, כשהיה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-2012, היה שיאן השערים של הפועל תל אביב לעונה אחת (26 שערים) וכיכב גם בליגה האירופית.

בכל אחת משלוש העונות הראשונות שלו באדום (2011 עד 2014) סיים דמארי כמלך שערי הקבוצה והוא הפך גם למלך שערי הקבוצה באירופה עם 10 כיבושים. הפועל תל אביב מכרה אותו לאוסטריה וינה בקיץ 2014, דמארי כבש שמונה שערי ליגה ואז נרכש ב-7 מיליון יורו על ידי ר.ב. לייפציג, אבל שם החלה הנסיגה. הוא בקושי שיחק בשלוש הקבוצות של רד בול (כולל זלצבורג וניו יורק), חזר ארצה למכבי חיפה וכאמור לא הצליח לשחזר את יכולתו בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully