וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוי של 80 אלף יורו והסעיף שלא נוצל: הפרידה של עומר דמארי מהפועל תל אביב

8.8.2019 / 18:15

השיחות שנמשכו כמה ימים, הספק לגבי יכולתו של דמארי לחזור לכושר וההחלטה של החלוץ לקחת פסק זמן קצר לפני בחירת הקבוצה הבאה. ולא, הוא לא מתכוון לפרוש. מאחורי הקלעים

פלייר בית"ר ירושלים רוני לוי/עריכת וידאו: מתן חדדד

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים

הפועל תל אביב תעניק לעומר דמארי פיצוי המתקרב לכמעט מחצית מחוזהו לעונה הקרובה, לאחר ששני הצדדים סיכמו על פרידה והמועדון הודיע על כך היום (חמישי). חוזהו של השחקן מוערך ב-180 אלף יורו והנהלת הפועל תל אביב תפצה אותו בכמעט 80 אלף יורו לעונה הקרובה.

מדובר בהתנהלות בין דמארי להפועל תל אביב שנמשכה מספר ימים, אבל כבר לאחר השיחה הראשונה בין ההנהלה לבין דמארי, במהלכה הובע ספק בהנהלה באשר ליכולת שלו לחזור לעצמו והועלו תהיות באשר לכושרו, אמר החלוץ באופן מיידי כי הוא לא כופה עצמו על הקבוצה ומוכן לעזוב לאלתר. דמארי נשא ונתן בימים האחרונים בנוגע לגובה הפיצוי, אבל ההחלטה על הפרידה התקבלה כבר כאשר הבין שהפועל תל אביב לא שלמה או בטוחה לגביו.

בחוזה של דמארי היה סעיף המאפשר להנהלת הפועל תל אביב להיפרד ממנו עד 1 בספטמבר, אם הוא לא חוזר מהפציעה הקשה שעבר. אלא שהנושא הזה לא עלה בשיחות, וההנהלה לא ניצלה את האפשרות מאחר שדמארי חזר לשחק והוכיח שפציעת העבר היא לא העניין הבעייתי כאן.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
לוקח את הזמן לפני בחירת היעד הבא. עומר דמארי/לירון מולדובן

באופן שמתאים לאופיו של דמארי, הוא ביקש מנציגיו לא למהר ולסגור לו קבוצה, אף שבשעה האחרונה קבוצות רבות כבר פנו וביקשו להיכנס למשא ומתן. מכבי פתח תקוה עלתה כאופציה וכך גם הפועל ראשון לציון של עמוס לוזון. החלוץ ביקש פסק זמן של כמה ימים כדי לקבל החלטה. יחד עם זאת, ברור שדמארי לא מתכוון לפרוש ולא מכוון לצאת שוב לחו"ל.

בהנהלת הפועל תל אביב מכוונים לצירוף חלוץ זר. שחרורו של דמארי מוריד עלות של קרוב למיליון שקל מתקציב השחקנים ויאפשר להביא לניסו אביטן חיזוק התקפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully