וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כחודש: הפועל תל אביב שחררה את תומר לוי שחתם במכבי פתח תקוה

7.8.2019 / 18:23

האדומים נפרדו מהמגן הימני אחרי הופעה אחת בגביע הטוטו והוא חתם לשנתיים אצל היורדת מליגת העל. ויטלי גנון צפוי להחליפו בסגל של ניסו אביטן. הבלם ז'ילכריסט אנגמה חתם לשנתיים בבני סכנין

שחקן מכבי פתח תקוה תומר לוי. האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
זה היה מהיר. תומר לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה

קצת יותר מחודש אחרי שחתם על חוזה לעונה אחת בהפועל תל אביב, תומר לוי עבר היום (חמישי) למכבי פתח תקוה שירדה לליגה הלאומית בסיום העונה שעברה. לאדומים הייתה אופציה להשתחרר מההסכם עם המגן הימני תוך חודשיים, והם ניצלו את הסעיף לאחר שלוי רשם הופעה אחת בלבד בגביע הטוטו, בהפסד 3:2 למ.ס. אשדוד.

לאחר השחרור, המגן חתם לשנתיים במכבי פתח תקוה וינסה לעזור לה לחזור לליגת העל. זו תהיה הקבוצה החמישית בקריירה של לוי בן ה-26, שהחל את דרכו בהפועל רמת גן ושיחק גם בהפועל כפר סבא ובעונה הקודמת בהפועל אשקלון.

מי שצפוי להחליפו בסגל של האדומים הוא ויטלי גנון, ששיחק אצל ניסו אביטן בהפועל חדרה ונמצא ללא קבוצה מאז סיום העונה הקודמת. גנון הוא קשר שיכול לשחק גם כמגן ימני ולהוות גיבוי לעידן כהן.

* עוד בלאומית: בני סכנין החתימה לשנתיים את הבלם ז'ילכריסט אנגמה בן ה-22. השחקן מגאבון רשם הופעות בקבוצות טוריזנסה וסרטאנסה מהליגות הנמוכות בפורטוגל, ובעונה האחרונה שיחק בבנפיקה, אבל לא זו מועדון הפאר הפורטוגלי אלא בליגה במקאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully