וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "האתגר שלנו הוא לצמצם את הפער מליברפול וסיטי"

מאמן צ'לסי יערוך היום (18:30, ספ' 1) את הבכורה שלו על הקווים במשחק רשמי מול מנצ'סטר יונייטד: "אנחנו רוצים להיאבק על האליפות"

עריכת וידאו: מתן חדד

פרנק למפארד יערוך היום (ראשון) את הופעת הבכורה שלו על הקווים של צ'לסי במשחק רשמי, ועוד באיזה משחק רשמי. קשר העבר, שאימן בעונה שעברה את דרבי קאונטי, יוביל את קבוצתו לאולד טראפורד למפגש עם מנצ'סטר יונייטד.

למפארד בן ה-41 נרכש כשחקן על ידי צ'לסי מווסטהאם ב-2001 תמורת 11 מיליון ליש"ט, סכום שנשמע מגוחך היום, אבל אז נחשב לגבוה יחסית עבור קשר בן 22. למרות זאת, הקשר כיכב בצ'לסי 13 עונות בהן הפך לכוכב ולמנהיג של הקבוצה וזכה איתה בכל מה שאפשר לזכות בו: ליגת האלופות, הליגה האירופית, שלוש אליפויות, ארבעה גביעים, פעמיים בגביע הליגה ופעמיים במגן הקהילה.

אחרי קיץ בו צ'לסי לא יכלה לרכוש שחקנים בשל סנקציה שהוטלה עליה ורק מימשה אופציה על מתאו קובאצ'יץ' וקיבלה את כריסטיאן פוליסיץ' אחרי שנרכש כבר בינואר והושאל לחצי עונה לדורטמונד, הבלוז פותחים עונה. למפארד יודע שזה לא יהיה פשוט, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה שלו איבדה את ה-כוכב שלה אדן הזאר וגם דויד לואיז עזב לטובת ארסנל.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. AP
יצליח לשחזר את ההצלחה שלו כשחקן גם כמאמן? למפארד/AP

לכבוד פתיחת העונה למפארד התראיין ב"סקיי" ודיבר על הציפיות שלו מהעונה הקרובה: "אני לא מאמין בנסיגה לעידן אחר כי הוא משתנה. בשבילי, לדבר על שחקנים כמו דידייה דרוגבה, ג'ון טרי ופטר צ'ך זה חסר ערך. אני לא בונה את הציפיות שלי על משהו שכבר לא פה. כשהשחקנים הולכים במסדרון, הם צריכים להסתכל על התמונות שלהם עם תארים ולשאוב מזה השראה, אבל אני לא חושב שאפשר להסתמך על דבר כזה".

למפארד המשיך ואמר: "יש פה קבוצה שונה של שחקנים, אני המאמן עכשיו ואני רוצה שהדברים ייעשו בדרך שלי, לכן אני פה. אני חייב להבהיר את הנקודה שלי: איך אני רוצה שנשחק, איך אני רוצה שנתאמן, איך אני רוצה שהשחקנים יתנהלו ביומיום. אני רוצה לקבוע משהו הישגי שירוץ שנים קדימה".

למפארד נשאל איך נראית הצלחה עבור מי שזכה בכל תואר אפשרי כשחקן ואמר: "להשתפר על בסיס יומי. יש פה הרבה שחקנים צעירים שיכולים להשתפר וזו תהיה הצלחה אם זה יקרה. הדבר השני הוא שצ'לסי תהיה קבוצה תחרותית וחזקה. אנחנו רוצים להתחרות, לנסות לזכות באליפות ובתארים אחרים. אני מאמין מאוד בסגל שפה. אני יודע שיש לנו את העונש על ההעברות והרבה דיבורים בנושא ופקפוקים לגבינו, אבל אני מאמין בסגל שלי לחלוטין. אנחנו יודעים שהרף הועלה על ידי מנצ'סטר סיטי וליברפול בעונה שעברה, אבל זה האתגר: לנסות לסגור את הפער".

עם כל הכבוד לדרבי קאונטי, איתה כמעט עלה לפרמיירליג, למפארד יודע שצ'לסי זו אופרה אחרת לחלוטין: "אעשה את המיטב שלי. אני לא הולך לחשוב יותר מדי קדימה כי אני יודע שזה ביזנס קשה. אני אתן את כל מה שאני יכול, כך עשיתי כשחקן, תמיד ניסיתי לעבוד הכי קשה ולהוציא את הכול מעצמי ואעשה את אותו הדבר גם כמאמן. זה המועדון בו שיחקתי 13 שנה ואני אוהב את ההזדמנות שיש לי כי זה הבית שלי ואני רוצה להצליח. אני חייב להשקיע שעות ולהיות מרוכז. חשוב לי מאוד שהשחקנים יהיו מלאי מוטיבציה ויעבדו קשה. אם זה יקרה, אני מאמין, והשחקנים צריכים להאמין, שאפשר לעשות משהו מיוחד".

עוד בוואלה!

פרנק למפארד: "אנחנו נחושים להראות לכולם שלא כדאי לזלזל בנו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully