וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "יש לנו עדיין הרבה מה לשפר"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא התלהב אחרי ה-0:5 מול ווסטהאם, כובש השלושער סטרלינג: "שמח מאוד לכבוש", פלגריני: "תוצאה לא משקפת"

אתר רשמי

מנצ'סטר סיטי ראתה את ליברפול פותחת את העונה עם 1:4 קליל מול נוריץ', אז אמרה שגם היא יכולה. האלופה פתחה את 2019/20 עם 0:5 מוחץ מול ווסטהאם בחוץ כשראחים סטרלינג כובש שלושער (51, 75 ו-91) וגבריאל ז'סוס (25) וסרחיו אגוארו בפנדל (86) משלימים את החגיגה.

שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג. רויטרס
פתח את העונה בסערה. סטרלינג/רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר סיטי השיגה את ניצחון הליגה ה-15 שלה ברציפות, שלוש פחות מהשיא שלה (18 ניצחונות ברציפות בין אוגוסט לדצמבר 2017).

* מנצ'סטר סיטי ניצחה בכל אחד ממשחקי פתיחת העונה שלה מאז 2011/12.

* ווסטהאם הפסידה בכל אחד מארבעת משחקי הפתיחה של העונה, כשבשלושת האחרונים היא מובסת בסך כולל של 13:0.

* ראחים סטרלינג הפך לשחקן השמיני שכובש שלושער במחזור הפתיחה של הפרמיירליג והראשון מאז דידייה דרוגבה עבור צ'לסי ב-2010/11.

* גבריאל ז'סוס, שכבש את השער הראשון, היה מעורב ב-18 שערים בעשר הפעמים האחרונות שפתח בהרכב בכל המסגרות - 13 כיבושים ו-5 בישולים.

* השער השני של סטרלינג היה ה-50 שלו עבור מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג, הוא עכשיו במקום השישי ברשימת הכובשים של המועדון בכל הזמנים עם 51.

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה את ווסטהאם 0:5

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"היה משחק חוץ קשה, ב-12:30, בחום". גווארדיולה/רויטרס

סטרלינג אמר אחרי המשחק: "הדבר הכי חשוב היה לפתוח כמו שצריך ולהשיג את הניצחון. ברגע שכבשנו את השער השני הרגשתי שאנחנו נראים טוב. המחצית הראשונה הייתה קשה. חלק מהנגיעות שלנו בכדור היו מרושלות, אבל ברגע שהקבוצה נכנסה לקצב המסירות הגיעו טוב יותר והגענו גם למצבים. עם השחקנים שיש לנו כאן יש תחרות גדולה בכל אימון. זה משמח אותי שכבשתי שלושער". על השימוש ב-VAR אמר סטרלינג: "כל עוד ההחלטות נכונות, זה מצוין".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "היה משחק חוץ קשה, ב-12:30 (שעון אנגליה), בחום. המחצית הראשונה הייתה לא טובה. לא שלטנו בכדורים ואיבדנו את ההחזקה בכדור יותר מדי. היה חשוב להשיג שלוש נקודות ולשמור על רשת נקייה. ב-0:2 הייתה להם הזדמנות. בסופו של דבר התוצאה הראשונה היא נהדרת. המחצית השנייה שלנו הייתה הרבה יותר טובה. היינו רגועים יותר, אבל עדיין יש לנו הרבה דברים לשפר".

על ה-VAR אמר גווארדיולה: "אחרי מה שקרה לנו בליגת האלופות מול טוטנהאם, הפעם שמרנו על הרגשות שלנו. זה טוב מבחינה מנטאלית, אתה צריך להיות חזק ולשמור על הרגשות שלך". על השלושער של ראחים סטרלינג אמר המאמן: "כששחקנים שמשחקים בכנפיים יכולים לכבוש שערים, אז הקבוצה שלך כובשת הרבה וזה טוב. הוא כבש בכל משחקי ההכנה. במחצית הראשונה הוא עדיין לא היה בשיאו".

מאמן ווסטהאם מנואל פלגריני אמר: "אני חושב שהתוצאה לא משקפת את ההבדל בין הקבוצות. היה להם מזל בשער הראשון שהם כבשו. ברגע שמנצ'סטר סיטי עולה ליתרון היא נהיית מסוכנת מאוד. אנחנו חייבים לשפר את ההגנה שלנו ולהיות אגרסיביים יותר. אפשר לראות דברים חיוביים למרות התבוסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully