וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ההעברות בפרמיירליג לפי קבוצות: מי הבזבזנית ומי המרוויחה הגדולה?

יממה לפני שריקת הפתיחה של העונה נסגר חלון ההעברות בשתי הליגות הבכירות באנגליה: ריכזנו לכם את כל ההעברות לידיעה אחת

רויטרס

זהו, חלון ההעברות באנגליה נסגר. החל מהיום (חמישי) קבוצות הפרמיירליג והצ'מפיונשיפ לא יכולות לצרף יותר שחקנים. קבוצות הפרמיירליג נעלו את החלון הזה כשהן מוציאות מיליארד ליש"ט ועוד 631 מיליון, 1.631 מיליארד.

ההעברה הכי יקרה של הקיץ היא זו של הארי מגווייר מלסטר למנצ'סטר יונייטד תמורת 80 מיליון ליש"ט. ניקולא פפה הוא ההעברה השנייה הכי יקרה אחרי שעשה את הדרך מליל לארסנל ב-72 מיליון. רודרי עבר מאתלטיקו מדריד למנצ'סטר סיטי ב-62.6 מיליון ליש"ט וז'ואאו קאנסלו הצטרף גם הוא אל האלופה בעסקה ששווה 60 מיליון ליש"ט.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
הקבוצה של פרנק למפארד הרווחית ביותר בחלון ההעברות/רויטרס

הבזבזנית הכי גדולה בפרמיירליג (ביחס של הוצאה מול הכנסה) היא לא אחרת מאשר העולה החדשה אסטון וילה, שמסיימת את הקיץ במינוס 146.3 מיליון ליש"ט. הקבוצה שהוציאה הכי מעט היא נוריץ', שבזבזה 1.1 מיליון ליש"ט בלבד.

ליברפול הוציאה רק 1.3 מיליון ליש"ט, אבל ככל הנראה גם שילמה על הארווי אליוט מפולהאם סכום נכבד, אבל הוא לא פורסם ולכן לא ניתן לדעת. אם לא מחשיבים אותו, אז סגנית האלופה מסיימת את חלון ההעברות בפלוס 28.1 מיליון.

צ'לסי כמובן לא יכלה לרכוש שחקנים פרט למתאו קובאצ'יץ' עליו הייתה לה אופציה שמומשה ב-40.2 מיליון. בעקבות כך ובשל מכירת אדן הזאר, צ'לסי סיימה את הקיץ עם רווח של 71 מיליון ליש"ט. גם קריסטל פאלאס מסיימת את הקיץ בפלוס של 39 מיליון בשל מכירתו של ארון וואן ביסאקה למנצ'סטר יונייטד ב-45 מיליון ליש"ט ורכישת שחקנים ב-6 מיליון בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully