וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 1:3 את אסטון וילה

התרנגולים פיגרו עד הדקה ה-73 אחרי שער של ג'ון מקגין (9), אבל טאנגי אנדומבלה (73) והארי קיין עם צמד (86 ו-90) סידרו למארחת שלוש נקודות. ברייטון הביסה 0:3 את ווטפורד

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
הארי קיין חוגג את הניצחון/רויטרס

אחרי המשחק של ליברפול מול נוריץ' בשישי, מחזור הפרמיירליג נמשך היום (שבת). טוטנהאם המתחדשת ביצעה מהפך מאוחר וניצחה 1:3 את העולה החדשה אסטון וילה. עוד לפני כן ברייטון הביסה 0:3 את ווטפורד בחוץ, ברנלי ניצחה באותה התוצאה את סאות'המפטון, קריסטל פאלאס ואברטון נפרדו ב-0:0, בורנמות' ושפילד יונייטד ב-1:1.

ג'ובאני לו סלסו שחקן טוטנהאם. רויטרס
לו סלסו הוצג לאוהדים לפני המשחק/רויטרס

טוטנהאם - אסטון וילה 1:3

בעבר היה נתון לפיו הארי קיין לא כובש אף פעם במהלך חודש אוגוסט. הערב חלוץ נבחרת אנגליה הראה שעם כל הכבוד לסטטיסטיקות מקריות, הוא כאן כדי לספק את הסחורה עבור קבוצתו. קיין כבש צמד מאוחר (86 ו-90) והוביל את התרנגולים לניצחון במשחק פתיחת העונה. דווקא האורחת כבשה ראשונה אחרי שג'ון מקגין בעט פנימה בדקה התשיעית. אסטון וילה אפילו קיבלה ביטחון בזכות השער והגיעה לעוד כמה מצבים מסוכנים, אבל ככל שהזמן חלף טוטנהאם השתלטה על המשחק וממש ישבה על השער של טום היטון, שרשם כמה הצלות יפות, אבל זה לא הספיק בסופו של דבר. טאנגי אנדומבלה כבש את השוויון בדקה ה-73 בבכורה שלו ומשם השאיר את הבמה לקיין.

כריסטיאן אריקסן, שסביב עתידו יש שמועות רבות, לא פתח בהרכב באופן מפתיע. יאן ורטונגן בכלל לא נכלל בסגל כשמאוריסיו פוצ'טינו טוען שבשני המקרים מדובר בסיבות מקצועיות.

הרכב טוטנהאם: הוגו לוריס, קייל ווקר פטרס, דבינסון סאנצ'ס, טובי אלדרווירלד, דני רוז, מוסא סיסוקו, הארי ווינקס (כריסטיאן אריקסן, 64), טאנגי אנדומבלה (אוליבר סקיפ, 93), לוקאס, אריק לאמלה (ז'ורז' קווין אנקודו, 88), הארי קיין.

הרכב אסטון וילה: טום היטון, אחמד אלמוחמדי, טיירון מינגס, ביורן אנגלס, ניל טיילור, קונור הוריהיין (דוגלאס לואיז, 82), ג'ון מקגין, ענוואר אל גאזי, ג'ק גריליש, טרזגה (חוטה, 59), ווסלי (ז'ונתן קודיה, 74).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טאנגי אנדומבלה שחקן טוטנהאם. רויטרס
אנדומבלה חוגג את שער הבכורה שלו/רויטרס

דקה 9: גול! טיירון מינגס שלח כדור ארוך לעבר ג'ון מקגין, שעצר את זה, השכיב את דני רוז ושלח את הכדור לפינה. 0:1 מפתיע מאוד לאסטון וילה.

דקה 32: אסטון וילה קיבלה הרבה ביטחון בזכות השער, עכשיו טרזגה סיכן את השער אחרי מתפרצת, אבל הוגו לוריס קלט.

דקה 34: הזדמנות לטוטנהאם, הארי קיין בעט מצד שמאל של הרחבה חזק עם רגל שמאל, זה הלך מעל השער.

דקה 45: איזו הזדמנות גדולה. אנדומבלה הגביה בנגיעה רכה לרחבה, הארי קיין נגח מארבעה מטר מעל השער. איזו החמצה.

דקה 50: איזו הזדמנות ענקית למוסא סיסוקו, שנותר חופשי ברחבה, אבל בעט ברשלנות לרוחב השער. החמצה גדולה.

דקה 65: הארי קיין הגיח משמאל ובעט כדור מסוכן, הגנת וילה הצליחה להרחיק גם את זה.

דקה 73: גול! הנה מגיע השוויון של טוטנהאם. אחרי לחץ כבד על השער של היטון הגיע טאנגי אנדומבלה עם בעיטה מחוץ לרחבה, זה פגע במינגס והמשיך פנימה, 1:1.

דקה 78: אריקסן בעט כדור חופשי מ-18 מטר, היטון ריחף ורשם הצלה ענקית שהשאירה את אסטון וילה בעניינים.

דקה 86: גול! אסטון וילה איבדה את הכדור ברשלנות ליד הרחבה, לאמלה בעט מ-20 מטר, זה פגע בשני שחקני הגנה והגיע אל הארי קיין, שהסתובב ומקרוב בעט פנימה את ה-1:2 של טוטנהאם.

דקה 90: גול! זהו, טוטנהאם גמרה את המשחק סופית. סיסוקו הכניס כדור עומק להארי קיין, שבעט מצד שמאל לפינה הרחוקה ולא הותיר להיטון סיכוי, 1:3 למארחת.

פלורין אנדונה שחקן ברייטון. רויטרס
אנדונה חוגג/רויטרס

ווטפורד - ברייטון 3:0

השחפים עם ניצחון חוץ מרשים במיוחד, גם ללא בירם כיאל ותומר חמד. ברייטון נהנתה משער עצמי בדקה ה-28 אחרי שעבדולאי דוקורה בעט לשערו הוא את הכדור בעקבות כדור רוחב של פסקל גרוס וזה 0:1. פלורין אנדונה הכפיל בדקה ה-65 עם בעיטה מקרוב אחרי מסירת רוחב של דייבי פרופר וקבע 0:2. ניל מופיי, הרכש היקר של ברייטון, כבש את השלישי בדקה ה-77 אחרי שעבר את השוער ובעט מזווית קשה פנימה, הפעם המבשל היה לואיס דאנק וזה 0:3.

אשלי בארנס שחקן ברנלי. רויטרס
בארנס חוגג/רויטרס

ברנלי - סאות'הפטון 0:3

המארחת כבשה את הראשון בדקה ה-63. אריק פיטרס שלח כדור ארוך שמצא את אשלי בארנס אחרי טעות בהגנה וחלוץ ברנלי בעט יפה פנימה את ה-0:1. פיטרס בישל לבארנס גם את השני בדקה ה-70 עם כדור רוחב נהדר משמאל והחלוץ המשיך מקרוב פנימה את ה-0:2. יוהאן גודמונדסון השלים את החגיגה עם שער אחרי מהלך אישי יפה בדקה ה-75 וזה 0:3.

מואיז קן שחקן אברטון. GettyImages
נכנס בדקה ה-69. קן/GettyImages

קריסטל פאלאס - אברטון 0:0

ווילפריד זאהה לא פתח בהרכב של המארחת ונכנס כמחליף רק בדקה ה-64, בעוד מואיז קן לא נכלל ב-11 של הטופי'ז ונכנס בדקה ה-69, איש מהם לא הצליח למצוא את הרשת ושתי הקבוצות נפרדו ללא הכרעה. מורגן שניידרלין, שהוזכר כמי שאמור לעזוב את אברטון, ספג צהוב שני ואדום בדקה ה-76.

משחקים נוספים

בורנמות' - שפילד יונייטד 1:1
לבורנמות': כריס מפאם (62), לשפילד יונייטד: בילי שארפ (88)

ריאן ססניון שחקן פולהאם. רויטרס
ססניון הוצג לפני המשחק לאוהדי טוטנהאם/רויטרס
הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
החמצה לא אופיינית לקראת סיום המחצית הראשונה. קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully