וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן של פרץ והחוב של שכטר: לפני סודובה, מכבי תל אביב חוששת מ"מכה גדולה"

8.8.2019 / 8:15

לפני "משחק העונה" מול הליטאים, במכבי תל אביב מחכים לדור פרץ האמיתי ("הוא השחקן הכי חשוב"), מצפים להחזר של שכטר ("מסתובב בתחושה לא נעימה"), מופתעים מייני ומפנימים: אין מקום לעוד היעדרות משלב הבתים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקנים במכבי תל אביב צפו אמש (רביעי) במשחק בין קלוז' לסלטיק (1:1) והבינו עוד יותר טוב למה הם ישחקו הערב מול סודובה הליטאית במוקדמות הליגה האירופית. כל מה שצריך לעשות במפגש כפול במוקדמות, מכבי תל אביב לא עשתה. לכבוש שער חוץ, לשמור על שער נקי בבית, לנצח באיצטדיון שלך. שום דבר מזה לא היה למכבי תל אביב למכור מול הרומנים, שעוד עשויים להדיח את סלטיק בגלזגו בעוד שבוע.

אם יש משהו שולאדן איביץ' חושש ממנו יותר מהכל זו תחושת הפספוס שממשיכה לקנן אצל השחקנים שלו. תחושה כזו עלולה לסרס את שחקני מכבי תל אביב במיוחד כשהאיצטדיון הערב (חמישי, 20:30, ספורט 4) בנתניה לא יהיה מלא והאווירה לא תהיה זהה למה שהיה לפני שבוע. לא במקרה אמר אתמול איביץ' במסיבת העיתונאים שהמפגש הערב מול הליטאים הוא משחק העונה של מכבי תל אביב. בעוד שאלופת ליטא מגיעה בחשק גדול למשחק הערב ועם מצב רוח לכיבושים, במכבי תל אביב עוד מבכים את הכישלון במפעל החשוב באמת. בגלל זה היה חשוב להבהיר להם בימים האחרונים כמה המפעל הזה שנחשב לחצר האחורית של ליגת האלופות הוא משהו גדול שרוצים להשיג בעונה הקרובה. "אם לא נגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית שנה שנייה ברציפות זו תהיה מכה גדולה עבור מכבי תל אביב", מודים במועדון. "אחרי הכישלון בעונה שעברה, אין מקום להיעדרות נוספת משלב הבתים בליגה האירופית".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צריך להרים את המצברוח. איביץ'/ברני ארדוב

שרן ייני הפתיע אתמול במסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב אחרי שהיה נדמה שהוא בכלל לא בתוכנית לסגל. גם אחרי שישב לצד איביץ' ודיבר עם התקשורת על כך שהוא עומד לרשות המאמן, לא עלה הקפטן לאימון מלא עם חבריו ולכן יהיה מעניין לראות מה איביץ' יחליט לגביו. כך או אחרת, גם אם יתלבש למשחק, ייני לא יהיה ב-11 והוא כרגע לא הסיפור. אנריק סבוריט שהיה חסר מאוד מול קלוז' אמור לחזור להרכב. גם יונתן כהן שכבש שער נפלא מול הרומנים אחרי שנכנס כמחליף במחצית השנייה, אמור לפתוח מההתחלה. באימון אתמול החליף איביץ' בין איתי שכטר לצ'יקו אופואדו כחלוץ הרחבה.

"יש לאיתי מוטיבציה גדולה להחזיר אחרי הפנדל שהוא גרם בשבוע שעבר", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "למרות שאיתי לא אשם, הוא בטח הסתובב בתחושה לא נעימה כמה ימים והלוואי שתהיה לו ההזדמנות להחזיר כי הוא מאוד רוצה לכבוש ולהעלות את מכבי תל אביב לשלב הבתים".

התלבטות דומה היתה לסרבי גם בעמדת המגן הימני אחרי שז'ראלדש נכנס טוב למשחק במקום מאור קנדיל. ההערכה היא שקנדיל יפתח בסופו של דבר. אבל דומה שאם יש שחקן אחד שצריך להתמקד בו זה דור פרץ. מספר הידיעות שפורסמו עליו בשבוע החולף הוא עצום. פרץ הוא אחד שיודע להתרכז. לשים בצד הכל ולעתים אפילו לא לקרוא מה שנכתב אודותיו. אבל אחרי שני משחקים מאוד פושרים מול קלוז' ובצל כל הדיווחים על האפשרות שיימכר, יצטרך הקשר להצטיין גם הגנתית וגם התקפית. "דן גלזר נתן משחק רגיל וטוב, אבל דור פרץ שיחק מתחת לרמתו הרגילה", אומרים בסביבת המועדון. "ברור לכולם שיותר מכל אחד אחר, דור פרץ הוא השחקן הכי חשוב לצמד המשחקים מול הליטאים. הוא צריך להרים את הרמה, כי הוא הופך את השחקנים סביבו להרבה יותר טובים".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: התלבטויות בין שכטר לאופואדו ובין קנדיל לז'ראלדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully